فروش فوری محصولات مدیران خودرو | هم خودرو بخرید هم تسهیلات بگیرید!

شرکت مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

فروش فوری محصولات مدیران خودرو | هم خودرو بخرید هم تسهیلات بگیرید!
کدخبر : 14887
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 شرکت مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

اقتصاد 100- شرایط فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو برای خودروهای تیگو ۸ پرو e پلاس و تیگو ۸ پرو مکس IE به صورت رسمی اعلام شد.

در این شرایط فروش دو تیپ کراس اوور تیگو ۸ پرو نشان فونیکس و مدیران خودرو عرضه می شوند. در این بخشنامه فروش فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE با قیمت دو میلیارد و ۵۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. برای خرید این کراس اوور به پیش پرداخت حداقل ۶۵ درصد نیاز است و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه برای تیگو ۸ پرو مکس IE ارائه می شود. زمان تحویل این خودرو از سوی مدیران خودرو ۹۰ روز کاری اعلام شده و کارمزد تسهیلات ۲۳ درصد دریافت می شود.

همچنین تیگو ۸ پرو e پلاس نیز قیمت تمام شده دو میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را برای مشتریان دارد. برای این خودرو به پیش پرداخت ۷۵ درصد نیاز بوده و نرخ تسهیلات ۲۳ درصد است. زمان تحویل تیگو ۸ پرو e پلاس نشان فونیکس مدیران خودرو ۹۰ روز کاری اعلام شده و مشتریان می توانند از اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه استفاده کنند. باید به این نکته توجه داشت که در خرید این کراس اوور فونیکس امکان ثبت خرید نقدی هم وجود دارد. سود انصراف از این طرح فروش ۱۲ درصد اعلام شده است.

ماشین چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو

زمستان 1396 بود که خودروی شاسی بلند جدید چری تیگو 8 برای اولین بار رونمایی شد، یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ با قابلیت حمل 7 سرنشین که با تایید شرکت خودروسازی چری در ماه مارس 2018 راه اندازی و به بازار عرضه شد، اما نسخه جدید آن با پسوند Pro به تازگی راه اندازی شده تا با پیشرفت های خود در بخش های مختلف، به تقویت جایگاه برند تیگو کمک کند.خودروی چری تیگو 8 پرو که مدیران خودرو قصد عرضه آن به مشتریان را دارد، مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر خواهد بود که می تواند خروجی قدرت 197 اسب بخاری در محدوده 5500 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متری در محدوده 2000 دور بر دقیقه تولید کند.با ورود محصولات جدیدی همچون فیدلیتی، دیگنیتی و یا حتی KMC K7، عرضه چری تیگو 8 پرو نیز می تواند تنوع بیشتری به بازار خودروی کشور بخشیده و یکی از گزینه های جدی مشتریان برای خرید یک ماشین بروز و پیشرفته باشد. البته نسخه کامل تری از این خودرو با مدل تیگو 8 پرو مکس نیز عرضه شده که می توانید مشخصات آن را در صفحه تیگو 8 پرو مکس مشاهده کنید.

بررسی تیگو 8 پرو مکس مدیران خودرو

نسل دوم چری تیگو 8 با عنوان چری تیگو 8 پرو در سال 2020 میلادی رونمایی شد. از آن زمان تاکنون چری این محصول را به بازارهای صادراتی خود همچون ایران، روسیه و برزیل عرضه داشته است. چری تیگو 8 پرو که در ایران با نام فونیکس تیگو 8 پرو رونمایی شد، پرچمدار جدید محصولات چری است که اکنون جایگزین تیگو 7 شده است. چری تیگو 8 در واقع یک شاسی بلند سایز متوسط است و جایگزین مناسبی برای خودروهای مشابه کره‌ای با قیمت بالاتر همچون کیا سورنتو یا هیوندای سانتافه خواهد بود. با این حال فقدان سیستم تمام چرخ محرک یا AWD، همواره به عنوان نقطه ضعف خودروهای چینی در برابر رقبای کره‌ای مطرح بوده است. به همین دلیل تیم طراحان و مهندسان چری برآن شدند تا نسخه‌های مجهزتری از کراس‌اوورهای خود را روانه بازار کنند. این خودروها که اکنون به سیستم AWD یا تمام چرخ محرک مجهز هستند، با پسوند پرومکس شناخته می‌شوند.

داخل تیگو 8 پرو مکس مدیران خودرو

چری در طول دهه‌های گذشته با استخدام طراحان مشهور از شرکت‌های مختلف، موفق شده است تا خودروهایی با کابین زیبا خلق کند. حتی محصولات اقتصادی چری نیز فضای داخلی زیبایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که این مزیت به لطف تجربه طراحان پدید آمده است. بدیهی است که خودروهای بالارده چری همچون فونیکس تیگو 8 پرومکس، کابین زیباتری خواهند داشت.

تیگو 8 پرو مکس مدیران خودرو

کابین فونیکس تیگو 8 پرومکس همانند کابین نسخه پرو از طرح سه رنگ بهره می‌برد و در آن رنگ‌های مشکی، مارون و نقره‌ای به کار رفته است. بخش بزرگی از کابین که شامل سمت چپ و مرکز کابین می‌شود، یک تورفتگی بزرگ دارد که با نمایشگر عریض پر شده است. این نمایشگر عریض به طور همزمان وظیفه نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و نشانگرها را برعهده دارد. در قسمت زیرین نمایشگر نیز دریچه‌های سیستم تهویه در یک نوار مشکی رنگ قرار گرفته‌اند. فاصله بین دو محور فونیکس تیگو 8 پرو 2710 میلیمتر است که این خودرو را به طور کامل در طبقه شاسی بلندهای متوسط قرار می‌دهد. با این حال امکان دارد به دلیل وجود سیستم AWD و دیفرانسیل محرک عقب، بخشی از فضای پای عقب و فضای بار در مقایسه با نسخه تک دیفرانسیل پرو محدود خواهد بود.

طراحی تیگو 8 پرو مکس مدیران خودرو

در ابتدا باید اشاره کرد که طراحی خارجی فونیکس تیگو 8 پرومکس تفاوت خاصی با نسخه تک دیفرانسیل پرو ندارد و احتمالا از روی چند نماد روی بدنه، بتوان این تفاوت را تشخیص داد. اصول طراحی جدید خودروهای چری از ابتدای دهه سوم قرن بیست و یکم تغییر کرده‌اند که حاصل آن را می‌توانیم در خودروهایی همچون تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و ام وی ام X22 پرو مشاهده کنیم. این سبک از طراحی شامل چراغ‌های کشیده و تیز، جلوپنجره با الگوی کهکشانی و ورودی‌های هوای بزرگ در نواحی جانبی سپرها می‌شود.

فونیکس تیگو 8 پرومکس در قسمت جانبی، ظاهری همانند دیگر شاسی بلندهای متوسط این رده دارد. ارتفاع این خودروها از سطح زمین چندان زیاد نیست، بنابراین نباید انتظار یک آفرودر واقعی همچون تویوتا لندکروزر یا میتسوبیشی پاجرو را از تیگو 8 پرومکس داشته باشید. با این حال به لطف رینگ‌های 18 اینچی، فرورفتگی اندک بدنه و ضربه‌گیرهای قسمت پایین درب‌ها، ظاهر جانبی تیگو 8 پرومکس از سادگی افراطی فاصله گرفته است. در نمای عقب نیز چراغ‌هایی مشابه خودروهای آئودی را می‌بینیم که همراه با خروجی‌های دوبل اگزوز، موجب تقویت حس تجمل گرایی تیگو 8 پرومکس شده‌اند.

آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو (آبان)

شرکت مدیران خودرو، آخرین قیمت محصولات خود، ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

محصولات MVM

نام خودرو قیمت خودرو (تومان)

X22 پرو MT ۷۰۸.۶۰۰.۰۰۰

X22 پرو IE توربو ۸۷۳.۱۰۰.۰۰۰

X55 پرو IE ۱.۲۵۳.۸۰۰.۰۰۰

آریزو ۵ توربو IE ۱.۰۵۵.۹۰۰.۰۰۰

محصولات فونیکس

نوع خودرو قیمت خودرو (تومان)

آریزو ۶ پرو اکسلنت ۱.۲۴۲.۴۰۰.۰۰۰

تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱.۴۵۶.۰۰۰.۰۰۰

FX پرومیوم ۱.۷۳۰.۴۰۰.۰۰۰

تیگو ۸ پرو پرمیوم ۱.۷۹۸.۵۰۰.۰۰۰

تیگو ۸ پرو مکس ۲.۳۸۹.۶۰۰.۰۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان