جزئیات سلاخی هولناک دختر بچه 9 ساله به دست مادرش

دانش آموز ۹ ساله دبستانی با ضربات چاقو در منزل پدری به قتل رسید.رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر با تایید خبر قتل یک دختربچه ۹ ساله روستایی در این شهرستان بیان کرد: در این خصوص یک متهم بازداشت شده است.

جزئیات سلاخی هولناک دختر بچه 9 ساله به دست مادرش
کدخبر : 7529
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوق العاده سایپا برای دو خودرو پرطرفدار شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

بنا به این گزارش، از روز شنبه ۱۹ آذر ماه طرح‌های فوق‌العاده فروش برای دو محصول کوییک‌ پلاس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱، گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۹ آذر ماه فروش در قالب طرح‌های فوق‌العاده را برای دو محصول کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران آغاز می‌کند.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح شنبه مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.قیمت خودرو‌ها در این شرایط فروش قطعی است و طی ۹۰ روز کاری فرایند تحویل انجام می‌شود.

دو خودروی کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ با قیمت مندرج در جدول زیر و با رنگ سفید عرضه خواهد شد.

گفتنی است برای ثبت‌نام می‌توانید به این لینک https://www.saipacorp.com مراجعه کنید.

به نقل از خراسان؛ قاضی منصور بلاغی اینانلو در تشریح جزئیات قتل دختر ۹ ساله با ضربات چاقو مادرش اظهار کرد : ظهر روز گذشته ۱۵ آذر ساعت ۱۲:۴۵  پس از دریافت گزارش از مرجع انتظامی درباره وقوع یک فقره قتل،بلافاصله  بر اساس وظایف قانونی  در محل حادثه  حاضر و متاسفانه  با پیکر  یک دختر بچه ۹ساله مواجه شدم  که  بر اثر ضربه چاقو  به قتل رسیده بود.وی افزود: بی درنگ با دستور مقام قضایی  تحقیقات اولیه آغاز و در  ادامه  مشخص  شد این دانش آموز  پس از بازگشت از مدرسه در منزلشان  به قتل رسیده است.

این مسئول قضایی درخصوص قتل دختر ۹ ساله با ضربات چاقو مادرش تصریح کرد:پدر مقتول در بازجویی های اولیه، همسرش را مظنون اصلی این جنایت و  حادثه تلخ  معرفی کرده است.وی افزود:تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد و اظهارنظر قطعی در این پرونده پس از جمع آوری مستندات و آشکار شدن تمام زوایای پرونده از طریق  دادگستری استان کرمان  اطلاع رسانی خواهد شد.بنا بر این گزارش ، براساس اظهارات  اهالی محل، این  دانش آموز  به هویت «ک»به دست مادرش که از اختلال روانی رنج می برده ،در روستای کشکوئیه در حومه شهر رابر به قتل رسیده است.

منبع: روزنامه خراسان

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان