اختلافاتی که باعث مرگ شد | جنازه گمشده و قاتل متواری پیدا شدند

متهمی که یک مرد جوان را با شلیک گلوله در لواسان به قتل رسانده بود، محاکمه شد.

اختلافاتی که باعث مرگ شد | جنازه گمشده و قاتل متواری پیدا شدند
کدخبر : 14546
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وایل سال 1401 زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: چندی قبل همسرم با خودروی پژو 405 خود از خانه‌ خارج شده و دیگر بازنگشته است؛ به دلیل اینکه تلفن همراهش خاموش شده، نگرانم بلایی سر او  آمده باشد. لطفا کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده از سوی زن جوان، تیمی از کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند اما در نخستین گام با استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌های ایران اثری از مرد گمشده به دست نیاوردند.

ماموران در گام بعدی با اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند، فرد گشمده با مرد جوانی به نام ساسان اختلافات مالی شدیدی داشته و از سوی وی به‌صورت مداوم تهدید شده است که همین موضوع شک تیم پلیس را بر انگیخت.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه خودروی مرد گمشده در یکی از خیابان‌های منطقه لواسان از سوی پلیس راهور کشف شد که کارآگاهان سریعا به محل موردنظر اعزام شدند و دوربین‌های مداربسته آنجا را هدف بازبینی قرار دادند که در ادامه مشخص شد، ساسان وسیله نقلیه موردنظر را پارک کرده و سپس به صورت هراسان پا به فرار گذاشته است.

با کشف سرنخ‌ها و تکمیل شدن پازل پرونده، ساسان به عنوان تنها متهم پرونده بازداشت شد؛ او در جریان تحقیقات ابتدایی منکر جرم خود بود اما پس از شواهد و مدارک موجود به قتل مرد گمشده با سلاح گرم بخاطر اختلافات شخصی  اعتراف و عنوان کرد جسد را در یکی از باغ‌های لواسان دفن کرده است.

بدین ترتیب ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (مبارزه با قتل) با دستور بازپرس جنایی  راهی باغ موردنظر در محله لواسان شدند و پس از ساعت‌ها تجسس جسد مرد گمشده را کشف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان