قتل وحشیانه زن جوان در محله اتابک مردم را وحشت‌زده کرد | پدر سنگدل در مقابل دخترانش مادرشان را کشت

زن جوان توسط همسرش در محله اتابک با یک ضربه چاقو به قتل رسید.

قتل وحشیانه زن جوان در محله اتابک مردم را وحشت‌زده کرد | پدر سنگدل در مقابل دخترانش مادرشان را کشت
کدخبر : 14502
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دوشنبه بیستم شهریور ماه امسال، دختر جوانی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و با صدایی لرزان به اپراتور گفت: پدرم با چاقویی که در دست داشت ضربه‌ای مرگبار در حیاط مجتمع مسکونی به قفسه سینه مادرم وارد کرده است؛ لطفا با اعزام ماموران به ما کمک کنید.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموران تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی به همراه بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی راهی خانه موردنظر در محله اتابک شدند و جسد زن حدودا 50 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن جوان با همسرش به دلیل اختلافات ملکی در حیاط خانه جلوی چشمان 2 فرزندشان درگیر شده و در جریان این نزاع، هدف ضربه مرگبار چاقو قرار گرفته است همچنین قاتل که در صحنه جنایت حضور داشت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

متهم نیز در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر به قتل رساندن همسرش با ضربه چاقو در حیاط خانه به اختلافات ملکی و خانوادگی اعتراف کرد.

گفت‌‌وگو با متهم

چند سال است که با همسرت ازدواج کردی؟

حدودا 30 سال قبل ما با یکدیگر آشنا شدیم و ازدواج کردیم.

چند فرزند داری؟

2 دختر 21 و 26 ساله دارم که متاسفانه شاهد درگیری ما بودند.

چه شغلی داری؟

رفتگر هستم.

سر چه موضوعی با همسرت اختلاف داشتی؟

همسرم سر هر موضوعی در زندگی مشترک بهانه‌های مختلف می‌گرفت که بسیار از این موضوع خسته شده بودم البته ناگفته نماند چند سال قبل با کلی زحمت، خانه‌ای در محله اتابک خریدم و به نام همسرم زدم که این موضوع اختلافات ما را شدیدتر کرد.

اختلاف اصلی سر مالکیت خانه بود؟

بله، ما میخواستیم طلاق بگیریم که من در این میان قصد داشتم تا سه دنگ از خانه را به نام 2 فرزند یا خودم بزنم که هر بار سر این موضوع با یکدیگر بحث‌های شدیدی می‌کردیم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

در حیاط مجتمع مسکونی بودیم که ناگهان سر همین موضوع با یکدیگر بحث کردیم، در این میان کنترل خود را از دست دادم و با چاقو یک ضربه به قفسه سینه او زدم!

بعد چه شد؟

ناگهان همسرم که جلوی چشمان 2 فرزندانم چاقو خورده بود روی زمین افتاد و در ادامه به کام مرگ فرو رفت.

 با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان