کارگرانی که در حادثه، آسمانی شدند | مرگ سه کارگر در حادثه بلوار شکوفه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ ۳ کارگر در یک چاه خبر داد.

کارگرانی که در حادثه، آسمانی شدند | مرگ سه کارگر در حادثه بلوار شکوفه
کدخبر : 14501
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 10:05 امروز حادثه چاه در بلوار شکوفه، خیابان سهیل شمالی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه  به محل حادثه اعزام شدند، افزود: یک حلقه چاه به عمق 10 متر حفر شده بود و کارگران در قسمت انباری مشغول کار بودند و در تماسی که با مرکز برقرار شد، اعلام می شود کارگران در انتهای چاه به صورت بی‌حال قرار دارند.

ملکی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از کارگران خود را به بیرون چاه منتقل کرده بود، اما نیروهای امدادی آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد چاه شدند و سه کارگر بین 25 تا 30 سال را به بیرون منتقل کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این افراد جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: علت دقیق فوت این کارگران از سوی کارشناسان پزشکی قانونی در دست بررسی است ولی به احتمال زیاد، گاز گرفتگی عامل اصلی جان باختن آنها بوده است.

بر اساس این گزارش، محمداسماعیل توکلی؛ رئیس اورژانس استان تهران نیز گفت: صبح امروز 21 شهریورماه سقوط 4 نفر در داخل یک چاه منجر به مصدومیت آن‌ها شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از اعلام این خبر به اورژانس تهران دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در شرق تهران اعزام شدند.

رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: متاسفانه سه نفر از مصدومان به دلیل گازگرفتگی فوت شدند و یک نفر از آن‌ها به بیمارستان بهارلو اعزام شد./تسنیم


 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان