زنده شدن باورنکردنی یک زن در مراسم خاکسپاری اش!

«بلا مونتویا»، زن ۷۶ ساله‌ای که در اکوادور، پزشکان مرگ او را اعلام کرده بودند، حین مراسم خاکسپاری‌اش زنده شد و بر دیوارهای تابوت کوبید.

زنده شدن باورنکردنی یک زن در مراسم خاکسپاری اش!
کدخبر : 12443
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در بسیاری از کشورهای جهان مراسمی به عنوان «نگهبانی از مردگان» وجود دارد که بخشی از فرهنگ عزاداری محسوب می‌شود.

به نقل از ایسنا، در این مراسم که حتی تا چند روز به طول می‌انجامد، بستگان و نزدیکان متوفی که در تابوت نگهداری می‌شود، برای آخرین بار و قبل از مراسم خاکسپاری از او خداحافظی می‌کنند.

در اکوادور، بلا مونتویا، زن ۷۶ ساله که پزشکان در بیمارستان به علت ایست قلبی مرگ او را اعلام کرده بودند در مراسم نگهبانی از مردگان دوباره زنده شد و با کوبیدن دست چپ‌اش به دیواره تابوت به حاضران فهماند که زنده است.

یک ویدیو که در توئیتر منتشر شده، این زن ۷۶ ساله را نشان می‌دهد که در تابوت قرار دارد و به سختی نفس می‌کشد. پسر بلا مونتویا گفته است که مادرش به بیمارستان منتقل شده و تحت مراقبت قرار گرفته است.

بلا مونتویا با علائم سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان برای احیای او بی‌نتیجه ماند. پزشکان روز جمعه (۹ ژوئن) مرگ او را رسما اعلام کردند و جسد برای خاکسپاری به خانواده تحویل داده شد.

قرار است یک کمیسیون پزشکی به تحقیق در این زمینه بپردازد. پسر بلا مونتویا ابراز امیدواری کرده که حال مادرش دوباره خوب شود و به خانه بازگردد.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان