فال pmc روزانه 18 شهریورماه | فال pmc روزانه 18 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 18 شهریورماه | فال pmc روزانه 18 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 14417
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

پیش از اینکه همه چیز را جمع بندی کنید و برای خودتان به نتایج تازه دست پیدا کنید، بهتر است خوب به همه چیز فکر کنید. برای کشف هیجانات جدید از فرد مورد علاقه خود نظرخواهی کنید. یا حتی اگر می خواهید کار جدیدی راه اندازی کنید، حتما با بقیه مشورت کنید. شما نظرات و طرح های خودتان را بگویید و سپس از بقیه بخواهید روی آنها نظر دهند. هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنید. تا پیش از اینکه مطمئن نشده اید مسیری درست است، آن را آغاز نکنید.

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

با وجود اینکه شما می‌دانید فرداه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید فردا به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.~

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

فردا دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

بر روی مسائلی که جزیی و تا حدودی فرعی هستند بیش از حد تامل می‌کنید و این کار شما باعث می‌شود که از توجه به مسائلی که اساسی هستند غافل شوید.لازم است در ابتدا به مسائلی که مهم‌تر هستند دقت کنید و تمام توجه‌تان را به مسائل فرعی منعطف نکنید.به مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید با دید مثبتی نمی‌نگرید، تا حدودی به تمام اتفاقات با دیدی منفی نگاه می‌کنید.کمی بد بینی لازم است اما نه در حد دیدی که شما دارید.~

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

با وجود اینکه شما فردا طوفانی از ایده‌های جدید در ذهن دارید یکی دو تا از بهترین‌های آن را انتخاب کنید و بعد آنها را عملی کنید. اگر تلاش نکنید که عمدا میدان دید خود را محدود کنید از هدر رفتن یک برنامه حتمی جلوگیری می‌کنید. به جای اینکه از یک فکر و ایده با شتاب به سمت ایده دیگر بروید کاری را که قبلا شروع کرده بودید به اتمام برسانید.

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! فردا این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

شما فردا فکر می‌کنید که دیگران شما را به سمت مسیری هل می‌دهند که خودتان انتخابش نکرده اید، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌های آنها می‌تواند سبب ایجاد مشکل دیگری شود. باوجود این شما نمی‌توانید به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسی موافقت کنید، حتی اگر خودتان هم مشکلاتی را ایجاد کنید ولی می‌خواهید جایگاه خود را داشته باشید. فردا به جزئیات بی اهمیت هم توجه کنید؛ چسبیدن به مفاهیم کلی شاید به نظر خوب باشد، اما موقعیت شما را تضعیف می‌کند.

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.~

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فردا نباید برایتان مهم باشد دیگران چگونه در مورد شما فکر می کنند. همین که خودتان باشید و سرتان به کارتان باشد، جلوه خوبی در نگاه دیگران خواهد داشت. به اهداف بزرگ تر فکر کنید. به اینکه می توانید یک حرکت جدید در زندگی داشته باشید و کسب و کار تازه ای راه اندازی کنید. از نظر رفتاری بسیار خوش برخورد هستید و ارتباط ها و گفت و گوهای اجنماعی موفقی هم خواهید داشت. در جمع ها حاضر شوید تا همه بدانند چه قلب بزرگی دارید.

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید فردا مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید

 فال ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان