وام فوری فوق العاده ویژه فرزندان بازنشستگان تا سقف 200 میلیون تومن | وام فوری با اقساط بلند مدت و سود ناچیز

شرایط وام اشتغال طرح امید ساتا(مشاغل خانگی) ویژه فرزندان پسر( مجرد یا متاهل ) و دختران(مجرد یا مطلقه ) اعلام شد .این طرح شامل فرزندانی میشود که مدرک مهارتی مشاغل خانگی معتبر از فنی و حرفه ; مراکز دانشگاه(دولتی و غیر دولتی ) و …داشته باشند .مجوز کسب و کار که تاریخ اخذ آن مدارک مربوط به سال۱۴۰۰ و۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ باشد.

وام فوری فوق العاده ویژه فرزندان بازنشستگان تا سقف 200 میلیون تومن | وام فوری با اقساط بلند مدت و سود ناچیز
کدخبر : 14227
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام بازنشستگان یکی از مطالبات قشر بازنشسته بوده در قالب وام ضروری، وام خرید جهیزیه و مواردی دیگر پرداخت می‌شود شرایط ضامن و بازپرداخت وام بازنشستگان متفاوت است. وام بازنشستگان وضعیت ثابتی ندارد و شرایط و مولفه‌های مختلفی بر آن تأثیرگذار است. وام بازنشستگان همواره یکی از پر بحث ترین موضوعات مجلس محسوب میشود.در ادامه جدیدترین اخبار از وام بازنشستگان را بخوانید.

شرایط وام اشتغال طرح امید ساتا(مشاغل خانگی) ویژه فرزندان پسر( مجرد یا متاهل ) و دختران(مجرد یا  مطلقه ) اعلام شد .این طرح شامل فرزندانی میشود که مدرک مهارتی مشاغل خانگی معتبر از فنی و حرفه ; مراکز دانشگاه(دولتی و غیر دولتی ) و …داشته باشند .مجوز کسب و کار که تاریخ اخذ آن مدارک مربوط به سال۱۴۰۰ و۱۴۰۱ و  ۱۴۰۲ باشد.

 شرایط لازم جهت دریافت وام :

۱- تکمیل فرم درخواست در کانون

-عدم اشتغال و نداشتن بیمه کاری

۴-سند مالکیت یا اجاره نامه محل سکونت به نام متقاضی یا پدر و مادر

۵- مدرک مهارتی مشاغل خانگی و پروانه کسب

۶-برگه استعلام بانکی از شخص بازنشسته مبنی بر عدم چک برگشتی و اقساط معوق

۷- به افرادی که قبلا وام اشتغال دریافت کرده اند وامی تعلق نمی گیرد.

۸- کپی صفحات اول و دوم شناسنامه و کارت ملی

سقف مبلغ وام ۱۰۰ میلیون ۴۸ ماهه و ۴ درصد  و بدون ضامن می باشد.

 به محض افتتاح حساب در این بانک وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی بگیرید

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

مشتریان بانک دی به منظور دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی تنها به افتتاح حساب احتیاج ندارند، بلکه باید حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات برایشان فراهم شود.

سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین چهار تا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به ۶۰ ماه می‌رسد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی نامه از وام مذکور بهره مند شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۰۴ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک دی براساس قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی شکل گرفت و انواع خدمات ارزی، ریالی و افتتاح سپرده‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، موثر و موجه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان