وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بدون نیاز به ضامن | وام قرض الحسنه پر طرفدار 300 میلیونی بدون سود

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک آینده می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

 وام قرض الحسنه 300 میلیونی بدون نیاز به ضامن | وام قرض الحسنه پر طرفدار 300 میلیونی بدون سود
کدخبر : 14377
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک آینده می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

به نقل از رده، شرکت‌ها و سازمان‌های که مایل به استفاده از وام زی کارت هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک گردشگری هستند باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضمانت تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که زی کارت در قالب بن کارت ارائه می‌شود و تنها اشخاص متقاضی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا افرادی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد که 40 درصد حقوق آن‌ها، اقساط تسهیلات را پوشش بدهد.

بانک گردشگری تسهیلات زی کارت را به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام م مایحتاج ضروری و روزانه آن‌ها تبیین کرده است. سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد بانک گردشگری باید توجه داشته باشند که ضمانت بازپرداخت تسهیلات برعهده آن‌ها است و در صورت معوق شدن اقساط، پرداخت این معوقات و وجه التزام به بانک ضروری خواهد بود./کاماپرس

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

مشتریانی که مایل به خرید از محصولات اسنوا هستند و برای تهیه محصولات این برند کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی طرح تسهیلاتی اسنوای بانک تجارت استفاده کنند. این طرح به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان بانک تجارت از برند مذکور و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک ارائه شده است.

مشتریان حقیقی بانک تجارت به منظور استفاده از وام 100 میلیون تومانی طرح اسنوای این مجموعه باید به یکی از نمایندگی‌های گروه انتخاب الکترونیک به صورت حضوری مراجعه کنند و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، برای تسهیلات مذکور در یکی از شعب بانک تجارت درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. نرخ سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر 36 ماه اعلام شده است. وثیقه اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور براساس رتبه اعتباری مشتریان تعیین می‌شود. متقاضیان دارای رتبه اعتباری آ و بی به منظور دریافت این وام کافی است تنها چک یا سفته ارائه دهند. اما افراد با رتبه اعتباری سی و دی یا بدون رتبه اعتباری باید علاوه بر ارائه چک، یک ضامن معتبر نیز داشته باشند./کاماپرس

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان