روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | کدوم یکی از این انگشتا شبیه انگشت شماست؟ یکیو انتخاب کن و روحیاتت رو بهتر بشناس

کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ با این تست روحیه خود را بشناسید

روانشناسی | کدوم یکی از این انگشتا شبیه انگشت شماست؟ یکیو انتخاب کن و روحیاتت رو بهتر بشناس
کدخبر : 13999
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد. این تست‌ها می‌توانند از ابزارهای ساده تا ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از تصاویر، ویدئوها، صدا و سایر ابزارهای تشخیصی بهره بگیرند. تست‌های روانشناسی دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در مورد هر فرد بررسی می‌شود. برخی از این شاخص‌ها شامل خصوصیات شخصیتی، قابلیت‌های شناختی، عواطف و رفتارهای فردی، اضطراب، استرس و افسردگی و سایر اختلالات روانی و رفتاری است. در نتیجه، تست‌های روانشناسی یک ابزار مهم برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های روانی فرد است، که به کمک آن می‌توان بهبود روانشناسی و رفتار فرد را مدیریت کرد.

کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ با این تست روحیه خود را بشناسید

انگشت A

شما عموماً به نظر دیگران فردی قوی و انعطاف پذیر هستید. شما مستقل هستید و دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید، اما واقعا حساس و احساساتی هستید. فردی صادق، منصف و دارای قلبی بزرگ هستید.

انگشت B

شما خلاق هستید، قلبا وفادار هستید و زمانی که خود را به کسی بسپارید، سعی می کنید هرگز او را ناامید نکنید و تمام توجه خود را به او معطوف کنید. شما به کاری که انجام می دهیدپایبند هستید. بنابراین، هنگامی که تصمیم می گیرید، تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید، هرگز آرام نمی گیرید. اغلب می ترسید که دیگران به شما صدمه بزنند.

انگشت C

شما به راحتی می توانید هر چیزی را که آزارتان می دهد فراموش کنید. به پذیرش چالش ها عادت ندارید و از موقعیت هایی که شما را از منطقه امن خارج می کند، حساس هستید. به عقاید دیگران احترام می گذارید و آماده درونی کردن آن ها هستید. بنابراین حساس هستید و قبل از صدمه زدن به دیگران بارها فکر می کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان