روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی جدید ماه تولد | متولدین این ماه ها وابسته ترین آدمای روی زمین اند

متولدین کدام ماه وابسته ترند؛ ۵ نشان زودیاک که بیشترین وابستگی را دارند

روانشناسی جدید ماه تولد | متولدین این ماه ها وابسته ترین آدمای روی زمین اند
کدخبر : 13942
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد. این تست‌ها می‌توانند از ابزارهای ساده تا ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از تصاویر، ویدئوها، صدا و سایر ابزارهای تشخیصی بهره بگیرند. تست‌های روانشناسی دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در مورد هر فرد بررسی می‌شود. برخی از این شاخص‌ها شامل خصوصیات شخصیتی، قابلیت‌های شناختی، عواطف و رفتارهای فردی، اضطراب، استرس و افسردگی و سایر اختلالات روانی و رفتاری است. در نتیجه، تست‌های روانشناسی یک ابزار مهم برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های روانی فرد است، که به کمک آن می‌توان بهبود روانشناسی و رفتار فرد را مدیریت کرد.

شاید شما افرادی را می‌شناسید که همیشه مستقل عمل می‌کنند و برای انجام کارهایشان به تایید یا تشویق دیگران نیازی ندارند، اما هستند نشانه‌های زودیاکی که احساس می‌کنند برای خوشبختی شان به دیگران نیاز دارند. اگر می‌خواهید بدانید متولدین کدام ماه وابسته ترند، با ما در این مطلب همراه باشید.

ماهی‌ها (فروردین)

ماهی‌ها شاعران و رویاپردازان شگفت انگیزی هستند. دو ماهی که در جهت مخالف هم شنا می‌کنند، نشان می‌دهد که چگونه متولد این علامت زودیاک دائما در تمایل به ایجاد تفاوت در دنیای درونی و بیرونی ‌اش درگیری دارد. در واقع او بین این که بخواهد وارد دنیای بیرون شود یا در گوشه امن خودش باقی بماند، در تردید است.

مردان و زنان متولد حوت به دلیل حساسیت عاطفی، مهربانی و دلبستگی بالای‌شان یکی از علائم زودیاک وابسته هستند. از طرفی آن‌ها در عین وابستگی شدیدشان به دیگران، موجوداتی دلسوز هستند که تمام سعی شان را می‌کنند دیگران را خوشحال کنند یا بدانند که غم و غصه شان چیست.

این افراد رویاپرداز خیلی زود متقاعد می‌شوند که برای کمک به دیگران خودشان را به آب و آتش بزند یا به عبارتی جانشان را فدا کنند. متولدین این ماه از زودیاک به روابط‌شان اهمیت می‌دهند و  تنها زمانی می‌توانند خوشحال باشند که فکر کنند افراد نزدیک به آن‌ها هم همانقدر خوشحال و شاد هستند. همین ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها را به یکی از وابسته ترین افراد تبدیل کرده است.

سرطان (تیر)

متولدین سرطان افرادی فداکار و مراقب هستند. آن‌ها میل شدیدی به محافظت از عزیزانشان دارند. در عین حال که افرادی متواضع هستند به همان میزان قوی هم هستند و اگر بخواهند کاری برای کسی انجام دهند از هیچ چیز ترس ندارند. از طرفی برای مراقبت و امنیت خود غالبا خود واقعی شان را زیر چهره سخت و سفت‌شان پنهان می‌کنند. متولدین ماه سرطان به حساس بودن، دمدمی مزاج بودن و کینه جویی معروف هستند.

افراد علامت سرطان چنان موجودات وابسته ای هستند که به راحتی می‌توان به آن‌ها آسیب زد. با این حال، این افراد برای خواسته دوستانشان هر کاری انجام می‌دهند، زیرا شادی عزیزانش هر چیزی مهم تر است.

آنها حتی از احساساتشان در جمع دوستان و خانواده شان صحبت هم می‌کنند. همین ویژگی آنها را به یکی از وابسته ترین شخصیت‌ها تبدیل می‌کند که همیشه به دنبال امنیت و توجه از سوی دیگران هستند.

عقرب (آبان)

سومین علامت زودیاک در پاسخ به این سوال که متولدین کدام ماه وابسته ترند، عقرب است. مردان و زنان متولد آبان افرادی حساس و نیازمند توجه هستند. این نشانه زودیاک رازدار خوبی است، و طبیعت سلطه جویانه دارد. یک عقرب وقتی تصمیمی بگیرد حتما به آن عمل می‌کند.

آن‌ها اولین کسانی هستند که برای محافظت از دوستان و خانواده شان پا پیش می‌گذارند و بدون هیچ فکری خطر را به جان می‌خرند. عقرب‌ها بیش از حد به افرادی که دوستشان دارند وابسته هستند. آن‌ها هیچ وقت با عزیزانشان بحث نمی کنند یا از الفاظ رکیک استفاده نمی‌کنند زیرا نمی‌خواهند آن‌ها را ناراحت کنند.

همچنین باید بگویم که متولد این ماه افرادی فوق العاده پرشور، فداکار و همدل هستند اما انتظارات غیر واقعی از اطرافیانشان دارند. با این حال اما احساس می‌کنند که خوشبختی‌شان به دیگران وابسته است.

آن‌ها به همین احساسات عمیق و پرشورشان معروف هستند چون نشانه شان آب است. فراموش نکنید که متولدین این علامت زودیاک برای محافظت از شما هر کاری انجام می‌دهند اما اگر توجهی از شما نبینند یا قدردان کارشان نباشید، خیلی زود احساس شکست می‌کنند.

لئو (مرداد)

لئو یکی دیگر از ماه‌های زودیاک با احساس وابستگی شدید است. مردان و زنان لئو افرادی درونگرا اما احساساتی هستند. آنها علی‌رغم ظاهری سخت و خشن روحیه نرم و لطیفی دارند. اگر با کسی که دوستش دارند دعوای شدیدی داشته باشند، تا زمانی که آشتی نکنند، احساس شدید ناراحتی و غصه دارند.

اگرچه ممکن است در مقابل دیگران قوی به نظر برسند، اما افرادی بسیار شکننده هستند. تقریباً همه می دانند که متولدین ماه لئو افرادی کمالگرا هستند. آن‌ها همیشه سعی می‌کنند در هر مسابقه ای نفر اول شوند.

این روحیه رقابت جویانه آن‌ها از درونشان سرچشمه می‌گیرد، زیرا میل شدیدی به تلاش برای برتری دارند. شاید برخی از اهداف آن‌ها برای شما دست نیافتنی باشد، ولی یک متولد لئو حتما به آن جامه عمل می‌پوشاند.

متولدdk لئو خواهان توجه است. آن‌ها همیشه به دنبال کسی هستند که در هر موقعیتی سنگ صبورشان باشند و دلداری شان بدهند. برای یک لئو، دریافت حمایت عاطفی دیگران خیلی مهم است. در غیر این صورت، نمی‌توانند برنامه زندگی شان را به درستی پیش ببرند.

آن‌ها ویژگی شخصیتی وابسته دارند. پشت آن ظاهر سرسخت و نفوذ ناپذیر مرد یا زن احساسی نهفته است که دائما به دنبال عشق می‌گردد. اگر با یک لئو همراه شوید، خواهید دید که برای بودن با شما چقدر تلاش می‌کنند و در مدت زمان کوتاهی می‌فهمید که چقدر به شما و حضورتان وابسته می‌شود.

جوزا (خرداد)

کی از ویژگی‌های شخصیتی متولد جوزا، پرحرفی اوست. او بیش از حد صحبت می‌کند و ارتباطات قوی و زیادی با اطرافیانش دارد. اما مردان و زنان برج جوزا هم برای شادی و آرامش به دیگران وابسته هستند.

حتی اگر فکر می‌کنید افراد متولد جوزا رفتار عاقلانه‌ای دارند، اما در عمق رفتار آن‌ها متوجه آن وابستگی خواهید شد. باید کسی باشد تا با آن‌ها صحبت کند و درون پرتلاطمشان را آرام کند. متولدین این ماه اگر بدانند کسی هست که به حرف‌ها و به ناله‌هایش گوش کند، نفس راحتی خواهند کشید. آن‌ها حتی اگر توجه هرچند کوچک از اطرافیانشان ببینند، انرژی می‌گیرند و شروع به کار می‌کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان