فال pmc روزانه 25 مردادماه | فال pmc روزانه 25 مردادماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 25 مردادماه | فال pmc روزانه 25 مردادماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 13896
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما فردا باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا به لطف وضعیت کیهانی سرشار از احساسات خوب هستید و روزی بسیار مناسب برای وقت گذراندن با کسی است که دوستش دارید. غیبت کردن های مسخره در حال حاضر جایی در دنیای شما ندارند و بیشتر ترجیح می دهید در مورد اهدافتان و آینده صحبت کنید. فردا سعی کنید وقتتان را تنها با نزدیک ترین افراد زندگیتان بگذرانید، چرا که از آن روزهایی است که ممکن است راز بزرگی از دهانتان در برود. فردا با احساسات عمیق درونیتان ارتباط برقرار کنید تا خلاقیتتان اوج بگیرد. فردا در مورد ارزش ها و اعتقاداتتان با عشقتان حرف بزنید و حقایق را با او در میان بگذارید. اما ممکن است با انجام این کار چیز غیرمنتظره ای کشف کنید. متاهل ها بهتر است کمی بیشتر برای زندگی جنسیشان وقت بگذارند

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

فردا دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات فردا شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

شخصی فردا ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. فردا کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.~

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی‌تواند با خورشید مقابله کند، هر دوی آنها به سمت خانه‌های شما پیش می‌آیند. ممکن است شما در نظر داشته باشید سرمایه‌گذاری تازه‌ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی کنید. اگر شما در حال معامله کردن هستید یا با شریک مالی جدیدی وارد مباحثه می‌شوید، آگاه باشید که واقعاً شما بهتر از آنها می‌توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امکان دارد، تا موقعی که دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر کنید.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس فردا از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فردا ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

 فال ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

سعی کنید خودتان را درگیر هیچ چالشی نکنید. کار شما آرام کردن اوضاع و نشان دادن یک راه منطقی برای حل وضعیت به وجود آمده است، نه این که خودتان آتش بیار معرکه شده و اوضاع را خرابتر کنید. پس فاصله تان را حفظ کرده و به یک راه حل خوب فکر کنید. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است. یادتان باشد که محبت را هرقدر هم که در کارهایتان نشان دهید کافی نیست، همانطور که تنها بیان کردن عشق بدون هیچ عملی کفایت نمی کند؛ این دو باید همراه باهم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان