فال شما امروز چه چیزی به شما میگوید؟

فال و طالع بینی هر روزتان را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شما امروز چه چیزی به شما میگوید؟
کدخبر : 7313
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید طوری رفتار کنید که انگار هر اتفاقی بیفتد هم در اوج آرامش و خونسردی هستید. ولی واقعیت این است که شما به شدت دچار دوگانگی شده اید. شما به یک دو راهی رسیده اید و باید تصمیم خودتان را بگیرید و تنها یکی از این دو راه را می توانید انتخاب کنید و باید بیخیال دیگری شوید. قطب نمایتان را تنظیم کنید، برای خودتان دعا کنید و به حس درونیتان رجوع کرده و راهی که فکر می کنید درست است را در پیش بگیرید. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجهه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما در هفته ی گذشته اتفاقات غیر منتظره ای را در محل کارتان تجربه کرده اید که باعث شده اند به این نتیجه برسید که نمی توانید به راحتی خودتان را با تغییرات تطبیق دهید و این موضوع باعث شده است که نگران آینده ی خود باشید و به این فکر بیفتید که اقداماتی در جهت رشد و پیشرفت خود انجام دهید. حالا که دارید برای آینده تان برنامه ریزی می کنید بد نیست به فکر ثبت نام در یک دوره ی آموزشی و یا تحصیلی هم باشید. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید، فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام شود.

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز احتمالا دلتان می خواهد همه بدانند که چه احساسی دارید و از این که احساسات خود را بیان کنید خجالت نخواهید کشید. اجازه ندهید ذهنتان شما را محدود کند و به احساسات خود اجازه دهید سکان کشتی قلبتان را در دست بگیرند. شما خیلی خوب می توانید تشخیص دهید که چه کاری باید انجام شود و خوشبختانه دیگران نیز به قدرت تشخیص شما اطمینان دارند. ولی باید مواظب باشید که رفتارهای مستبدانه از خودتان نشان نداده و دیگران را به انجام کاری وادار نکنید. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید.نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی خودتان بیشتر اهمیت بدهید، شما این روزها شدیداً نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز محکم سر پایتان بایستید و اجازه ندهید دیگران شما را از این سو به آن سو بکشند. شاید فکر کنید بهتر است برای حفظ آرامش به دیگران اجازه بدهید کارها را همان طوری که می خواهند پیش ببرند، اما این کار ممکن است رویاها و اهداف شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما هنوز هم فرصت هایی که در انتظارتان هستند را به وضوح می بینید، ولی از این که برای رسیدن به آنها انرژی کافی داشته باشید و بتوانید به تلاش هایتان ادامه بدهید مطمئن نیستید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا همکلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیتان را از این رو به آن رو می کند.شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید آنچه را که باید بگویید همین امروز بگویید.

♌ فال فردا متولدین مرداد

محض رضای خدا امروز تصمیم خودتان را بگیرید، هر چه بیشتر در انتخاب راهی که می خواهید در پیش بگیرید تردید داشته باشید احتمال این که راه اشتباه را انتخاب کنید بیشتر خواهد شد. امروز تردیدهایی در وجود خود احساس می کنید که شروع هر نوع کار و یا رابطه جدیدی را برایتان دشوار می سازد. کمبود وقت در برنامه ریزی هایتان ایجاد مشکل می کند و شاید نتوانید در برنامه ریزی هایتان برای دوستان و یا کسی که دوست دارید به اندازه کافی وقت بگذارید. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی را که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگیتان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیاندازید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

حتی اگر اوضاع در حال حاضر بحرانی باشد هم فکر می کنید که کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت و همه چیز روبراه خواهد شد. ولی با وجود این نگرش مثبت شما امروز ممکن است سر و کله یک نفر پیدا شود که شما را در این زمینه دچار تردید کند. شاید حتی دیگران نیز تحت تاثیر او و حرف هایش قرار گرفته و شما را متهم به بیخیالی کنند. مثبت نگری ویژگی بسیار ارزنده ای است، به شرط آن که حقیقت را نادیده نگیرید. پس با ذهنی باز و قلبی صادق به مشکلات موجود نگاه کنید. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی کنید و این کار را عقب و پشت گوش نیاندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده‌اید که نمی‌دانید واقعا باید چه بکنید، تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. بزودی خبر خوشی شنیده و یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شاید با همان چیزهایی مواجه باشید که دیروز هم بوده اید، با این تفاوت که امروز می توانید با دید بهتری به آنها نگاه کنید و فرصت های موجود در آنها را ببینید. با این حال توقعاتتان آنقدر زیاد و غیر منطقی هستند که باید در آنها تجدید نظر کنید. کمی واقعگرایی در افکارتان شما را قادر می سازد که اعتدال را رعایت کنید. اگر با نگرشی منطقی به کاری که باید انجام دهید نگاه کنید نتایج خیلی بهتری به دست خواهید آورد. شما نیاز شدیدی به خنده و شوخی دارید. این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت بوجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ائده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که به دنبالش هستید را جایی خواهید خواند .خرید برایتان خوب است اما مراقب جیب خود باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغتان خواهد آمد او را همراهی کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

هرچند احتمال این که بتوانید به سطح جدیدی از درک متقابل با اطرافیان و نزدیکان خود برسید وجود دارد، این هم ممکن است که پیش از رسیدن به توافق عصبی شده و کنترل رفتار خودتان را از دست بدهید. برای این که بتوانید اوضاع را روبراه کنید باید زمان زیادی را صرف صحبت کردن با آنها کنید و اگر زود تسلیم شوید تمام موفقیت های قبلیتان را نیز از دست خواهید داد. فرار از مشکلات مسابقه ای است که هیچ گاه در آن برنده نخواهید شد، سعی کنید با مشکلات خود روبرو شده و آنها را حل کنید. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد، کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید منتظر نتیجه یک آزمایش هستید، نگران نباشید اوضاع روبراه است.

♐ فال روزانه متولدین آذر

با وجود این که شما آذر ماهی ها معمولا به واقع گرایی شناخته می شوید امروز به طور موقت به باشگاه «خوش خیال ها» پیوسته اید و اعتماد به نفستان به طور غیر معقولی بالا رفته است. البته که شما خیلی زود به رفتار منطقی و عمل گرایانه خود باز خواهید گشت، اما شاید بتوانید از این اعتماد به نفس بالایتان استفاده های مثبتی هم بکنید. متاسفانه آن هایی که قول همکاری به شما داده بودند حالا که پای عمل به حرف هایشان در میان است دارند یکی یکی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند. علاقه مندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد. گرچه همچنان نسبت به نقطه نظرات و خواسته های خود لج باز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیشبرد یک هدف یاری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

♑ فال روز متولدین دی

شما در حال حاضر می توانید ایرادها و کمبودهای دیگران را ببینید ولی آنها را همان طوری که هستند و بی آنکه قضاوتی در موردشان بکنید قبول داشته باشید و این فوق العاده است. امروز بالاخره نوبت شما رسیده است که سر پا ایستاده و آن چه احساس می کنید را به زبان بیاورید. اجازه ندهید دیگران شما را به سمتی که دلتان نمی خواهد هدایت کنند و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. اگر حرف ها و کارهایتان دیگران را متعجب کرده و یا باعث ایجاد تنش شد فکر نکنید باید انجام آنچه به نظرتان درست می آید را متوقف کنید. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد. یادتان باشد شما قرار نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مورد معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط بکنید. برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد.

♒ فال متولدین بهمن

امروز اعتماد به نفسی بیش از همیشه دارید که در انجام پروژه هایتان به شما کمک می کند و اوضاع نسبتا خوب دارد پیش می رود. کارهایی که اولویت بالایی ندارند را به حال خود رها کنید و ذهن خود را با آنها درگیر نکنید، بعدا سر فرصت به آنها رسیدگی خواهید کرد. درست است که داشتن اعتماد به نفس و دوری از استرس خوب است، ولی نباید در خواب خرگوشی فرو بروید و انگیزه خود برای تلاش و کوشش مداوم را با خیال این که کارها خوب پیش خواهند رفت از دست بدهید. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. بە زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت‌های شما در مورد ‌پروژه های جدید کاری می شود. همیشە بە این فکر نکنید کە تلاش‌های شما باید مورد توجە قرار بگیرد، بە این فکر کنید کە مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که در مورد رویاهایتان با نزدیکانتان حرف بزنید، به ویژه اگر این اواخر زیادی در عالم خیالاتتان فرو رفته و از آنها فاصله گرفته باشید. این کار شاید در وهله اول ریسک بزرگی به نظر بیاید، ولی مخفی کردن افکار و احساساتتان شما را روز به روز در انزوای بیشتری فرو خواهد برد. اگر با دیگران در مورد نیازهایتان حرف بزنید، حداقل به آنها و خودتان فرصتی داده اید تا خواسته هایتان را برآورده کنند. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان هست که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریعتر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان