وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه با سود کم

دریافت وام قرض الحسنه ویژه با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 10 ساله | وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بدون ضامن از این بانک ها

استاندار هرمزگان گفت: سرمایه‌گذاران در جزیره ابوموسی تسهیلات ۴ درصد دریافت خواهند کرد.

 دریافت وام قرض الحسنه ویژه با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 10 ساله | وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بدون ضامن از این بانک ها
کدخبر : 13607
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

استاندار هرمزگان گفت: سرمایه‌گذاران در جزیره ابوموسی تسهیلات ۴ درصد دریافت خواهند کرد.

به نقل از ایسنا، مهدی دوستی صبح امروز (۲۴ تیرماه) در نشست میز تصمیم استان هرمزگان، بر لزوم لایروبی اسکله‌ی جزیره لارک و تکمیل شبکه‌های برق‌رسانی جزای  تاکید کرد و گفت: توسعه جزایر یکی از ضرورت‌های استان هرمزگان است و هیچ گونه تعللی در این حوزه پذیرفته نیست‌.

وی با اشاره به اهمیت جزیره ابوموسی، اظهار کرد: هر کسی که بخواهد در جزیره بوموسی کار اقتصادی کند حاضریم تسهیلات ۴ درصد برای آن‌ها اعطا  کنیم‌.

دوستی عنوان‌کرد: مسئولیت پشتیبانی از کسانی که در جزایر هستند با ما است و هر کس کم ‌کاری کند به کشور خیانت کرده است چرا که ساکنین جزایر جز خداوند کسی را ندارند، بنابراین باید وقت گذاشته شود و سازمان برنامه و بودجه نیز جزایر را به شکل ویژه ببینند.

وی بیان کرد: بخشی از بندرگاه ابوموسی قرار است تا دهه فجر آماده‌ی افتتاح شود ضمن اینکه بحث قیر جزایر نیز باید از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تامین شود.

منبع: ایسنا

وام انک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است.

ثبت‌نام وام بانک قرض الحسنه رسالت

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

شرایط تسهیلات و امتیاز بانک رسالت

برای دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال 1402

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

شرکت

بانک قرض‌الحسنه رسالت

سود

2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

100

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب

48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب

36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب

24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب

12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام

5,454,545 تومان

کل سود وام

36,000,000 تومان

مجموع رقم وام و سود

336,000,000 تومان

سپرده جداگانه

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان