فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 12 خرداد ماه | فال شمع 12 خرداد ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 12222
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

به سرمایه گذاری مطمئن بپردازید. بذر صحبت را در همه جا بکارید تا ثمر ببرید. صاحب دو فرزند می شوید که در جامعه سربلند خواهند شد.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

کمی دچار غرور و تکبر شده اید این موضوع باعث می شود که از راه راست  منحرف شوید. مواظب رفتار و اعمال خود باشبد. وقت خود را به بطالت نگذرانید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام مورد حمایت قرار می گیرزد و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از نوقعیت بدست آمده استفاده کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

نماد بزرگی و قدرت. با پشتیبانی و کمک دوستان قدرتمنذ خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید ارتباط خود را با دیگران گسترش دهید تا نیروی بیشتری پیدا کنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

شما فردی اندیشمند و با مطالعه هستید. با کسب اطاعات تازه و خواندن کتاب می تواند قدرت بیشتری کسب کنیدو در کارهای خود موفقتر باشید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

احساسات و عواطفی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شود.

فال شمع روزانه متولدین آذر

سفری خوش و لذتبخش در پیظ دارید. باید خود را برای تغییراتی که در زندگیتان رخ خواهد داد آماده کنید. هر تصمیمی بگیرید عاقبت خوشی در انتظارتان است.

فال شمع روزانه متولدین دی

سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگژ خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

سمبل معصومیت و کمروبی است. در طال خود همسری محجوب و پاکدامن دارید که همیشه نگران شماست.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همیت خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان