فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 11 خرداد ماه | فال شمع 11 خرداد ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 12204
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

روزهای خوب و خوشی را در راه دارید که باید از آن استفاده لازم را ببرید، چرا که بهترین فرصتی است که می‌توانید حرف‌های دلتان را بزنید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

بین دو راهی قرارگرفته‌اید و نمیدانید چه تصمیمی به ضرر یا به نفع‌تان خواهد بود. گاهی لازم است در زندگی ریسک کنید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

فرصت بسیار خوبی را در زندگی از دست داده‌اید ولی  نباید غصه بخورید. سعی کنید به فرصت‌های دیگری که در مسیرتان قرار می‌گیرد، فکر کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

خودتان را درگیر مسئله‌ای کرد‌ه‌اید که اهمیت ندارد ولی آن را برای خودتان بسیار بزرگ کرده‌اید، لطفاً از بزرگ نشان دادن مسائل بی ارزش خودداری کنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

روحیه‌ی شادی دارید، انرژی شما زیاد است و کارهایتان را با روحیه ی بالا انجام می‌دهید،در برابر مشکلات خودتان را نمی‌بازید و همین نشانه مثبتی دارد.

فال شمع روزانه متولدین مهر

در موقعیت سختی قرار دارید، چراکه در انتخاب تصمیمی در زندگی دچار تردید شده‌اید و نمی‌دانید احساسی عمل کنید یا منطقی!؟ بهتر است که مدتی دست نگه دارید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رازی در دل دارید که سال‌هاست که آن را پیش خود نگه داشته‌اید، بهتر است که فعلاً در مورد آن با کسی صحبت نکنید وگرنه که به ضررتان خواهد بود.

فال شمع روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است با تغییراتی مواجه شوید که باعث تلنگری به شما خواهد بود. هنوز خوب و دقیق نمی‌دانید که چه اتفاقی در راه است. سعی کنید توجهی به فراز و نشیب‌های احساسی نکنید تا این وضعیت به تعادل برسد.

فال شمع روزانه متولدین دی

امروز ممکن است در مسائل مرتبط با کارتان با سختی هایی روبرو شوید؛ ولی مطمئن باشید با اراده‌ی قوی در برابر سختی‌ها موفق خواهید شد.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

شاید امروز برای خیلی‌ها روز استراحت باشد؛ اما شما با جدیت درگیر برنامه‌ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

امروز شما روی دور خلاقیت هستید و هر لحظه ایده‌های جدید مختلفی به ذهنتان می‌رسد. با این حال بیان کردن یا عملی کردن این ایده‌های بدیع و خلاقانه می‌تواند برای شما کاری چالش برانگیز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان