قیمت طلا | قیمت طلا در بازار

قیمت طلا کولاک کرد | قیمت طلا سر به فلک کشید

روز گذشته قیمت طلا و سکه در دو روند متفاوت باز شد. در پایان معاملات، بازار در روند نزولی به کار خود پایان داد. معامله‌گران نیمه کانال ۳۲ میلیون تومانی را کف جدید برای قیمت سکه می‌دانند.

قیمت طلا کولاک کرد | قیمت طلا سر به فلک کشید
کدخبر : 11768
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت.نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند.قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. قیمت طلا از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است.اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

روز گذشته قیمت طلا و سکه در دو روند متفاوت باز شد. در پایان معاملات، بازار در روند نزولی به کار خود پایان داد. معامله‌گران نیمه کانال ۳۲ میلیون تومانی را کف جدید برای قیمت سکه می‌دانند.

قیمت طلا و سکه دیروز با روند افزایشی شروع به کار کرد و در پایان معاملات کاهش قیمت داشت. این بازار در واکنش به کاهش محدود قیمت دلار در کانال ۵۳ هزار تومان تغییر قیمت داد.

پیامک قوه قضائیه درباره الزام به استفاده از سامانه تجارت برای واحدهای صنفی طلا و سکه، ریزش شاخص کل بورس و خط و نشان‌های بانک مرکزی برای بازار ارز در روزهای اخیر به بازار طلا و سکه سیگنال داده است.

این در حالی است که کارشناسان اقتصادی معتقدند یازارهای مالی با دستور و بخشنامه روند قیمتی را تغییر نمی‌دهند. آنچه در تغییرات قیمتی نمود دارد تقاضا، نقدینگی، انتظارات تورمی و نگرانی‌های اجتماعی است.

گفتنی است روز گذشته طلای جهانی افزایش ۱۳ دلاری داشت اما بازار طلای داخلی به این روند صعودی بی‌توجه بود. در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با قیمت ۲۰۳۴ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

روز گذشته قیمت سکه امامی با قیمت ۳۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان معامله شد. در ابتدای معاملات روز گذشته این قطعه ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و در پایان معاملات همین مقدار افزایش قیمت را از دست داد.

معامله‌گران بازار طلا و سکه معتقدند رقم ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی کف جدید برای قیمت سکه است و اگر طی سه روز متوالی این محدوده برای این قطعه از سکه حفظ شود سرمایه‌گذران جدید به بازار ورود می‌کنند.

فعالان بازار طلا معتقدند این ریزش‌های محدود در این بازار استراحت در روند افزایشی است؛ زیرا بازار به طور مستقیم و پیوسته بالا نمی‌رود و هر روندی فراز و فرود را با هم دارد.

دیروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ سکه بهار با ۹۹ هزار تومان کاهش قیمت به کار خود پایان داد. این قطعه با قیمت ۲۸ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان به فروش رسید.

نیم‌سکه دیروز ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت این قطعه روز گذشته برخلاف سایر قطعات سکه در همان روند کاهشی بازگشایی شد و در پایان معاملات با قیمت ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بسته شد.

روز گذشته ربع‌ سکه ۵۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

دیروز  سکه گرمی تنها قطعه‌ای بود که با افزایش قیمت به کار خود پایان داد. این قطعه با افزایش  ۱۰۰ هزار تومانی به کانال هفت میلیون تومانی برگشت و در کف همین کانال معامله شد.

ابتدای دیروز قیمت طلا کاهش قیمت داشت و در تقابل با سکه قرار گرفت اما در پایان معاملات روز گذشته کاهش قیمت سکه این دو بازار را در یک روند قرار داد.

روز گذشته قیمت هر مثقال طلا ۷۳ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز نزدیک به ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و ۶۴۰ هزار تومان معامله شد.

دیروز طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۶۰۵ هزار تومان معامله شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان