رییسی: هیچگونه پارتی بازی در ادارات را نمی پذیر‌م

رییس جمهور با بیان اینکه مردم خوزستان در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته‌اند‌، گفت: خوزستان در شجاعت، شهادت، شهامت و ایستادگی زبانزد است.

 رییسی: هیچگونه پارتی بازی در ادارات را نمی پذیر‌م
کدخبر : 11525
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

رییس جمهور با بیان اینکه مردم خوزستان در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته‌اند‌، گفت: خوزستان در شجاعت، شهادت، شهامت و ایستادگی زبانزد است.

به نقل از تسنیم، سیدابراهیم رییسی در اجتماع مردم شادگان با تمجید از نقش مردم خوزستان به ویژه مردم شادگان در دوران دفاع مقدس و پس از آن اظهار داشت: مردم این منطقه از تمام آزمون های پیش روی انقلاب نمره گرفتند و در دفاع از انقلاب و نظام مردم این استان سنگ تمام گذاشته‌اند‌.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افزود: خوزستان در شجاعت، شهادت، شهامت و ایستادگی زبانزد است.  مردم خوزستان امتحان و آزمون بزرگ خود را در روزهای سرنوشت ساز دفاع مقدس پس دادند.

رییسی با بیان اینکه خون مطهر شهدا همواره در جامعه جهل زدایی و بصیرت آفرینی می کند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی مردم ما بصیرت دارند و چشم دلشان روشن است.

رییس جمهور با بیان اینکه گام های خوبی در منطقه شادگان برداشته شده است. اما وضع موجود با وضع مطلوب متفاوت است، گفت: تلاش دولت این است با کمک مردم فاصله را کم کند و به وضع مطلوب حرکت کنیم

وی با بیان اینکه امنیت مسئله مهمی است و یکی از نیاز های مهم نه تنها برای این منطقه برای هر شهروند و هر منطقه و هر شغلی مسئله امنیت است، تصریح کرد: ‌هیچ گونه زمینه ناامنی را نباید تحمل کرد چرا که تمام تلاش هایی که در این منطقه می شود برای آرامش و آسایش مردم است تا زندگی عادی خودشان را داشته باشند

رییس جمهور با بیان اینکه امنیت مسئله مهم در منطقه شادگان است گفت:  هیچ گونه ناامنی در این منطقه قابل تحمل نیست. مسئولان امنیتی نباید اجازه ‌کسی ‌امنیت و آرامش مردم را بهم بزند‌ و با هرگونه ناامنی و زمینه ناامنی‌ برخورد ‌شود.

رییسی در ادامه خطاب به مدیران دولتی گفت:  به مدیران دولتی عرض می‌کنم زمانی که شخصی وارد  دفترتان  می‌شود باید با روی باز برخورد کنید تا او هرگز احساس نکند کار او هرگز در اداره انجام نمی‌شود و نیاز به پارتی و ارتباطات ناسالم دارد.

رییس جمهور در ادامه خطاب به مدیران گفت: آقای مدیری که به اسم جمهوری اسلامی پشت میز نشسته‌ای کارمند، خانم آقا که پشت میز نشسته‌اید من و شما هیچ شانی جز نوکری برای مردم نداریم. مبادا کسی به اداره و سازمانی در کشور وارد شود و کار او با کارشکنی و از امروز به فردا موکول بشود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان