روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | بگو چجوری میری حمام تا شخصیت پنهانتو بگم

اگر می خواهید به قسمت های پنهان شخصیت خود پی ببرید و خودتان را بهتر بشناسید می توانید تست شخصیت شناسی زیر را انجام دهید و خودتان را بهتر بشناسید.

روانشناسی | بگو چجوری میری حمام تا شخصیت پنهانتو بگم
کدخبر : 11459
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد. این تست‌ها می‌توانند از ابزارهای ساده تا ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از تصاویر، ویدئوها، صدا و سایر ابزارهای تشخیصی بهره بگیرند. تست‌های روانشناسی دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در مورد هر فرد بررسی می‌شود. برخی از این شاخص‌ها شامل خصوصیات شخصیتی، قابلیت‌های شناختی، عواطف و رفتارهای فردی، اضطراب، استرس و افسردگی و سایر اختلالات روانی و رفتاری است. در نتیجه، تست‌های روانشناسی یک ابزار مهم برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های روانی فرد است، که به کمک آن می‌توان بهبود روانشناسی و رفتار فرد را مدیریت کرد.

اگر می خواهید به قسمت های پنهان شخصیت خود پی ببرید و خودتان را بهتر بشناسید می توانید تست شخصیت شناسی زیر را انجام دهید و خودتان را بهتر بشناسید.

1. اگر ابتدا صورت خود را بشویید، اساساً به تمام حواس 5 گانه یعنی بویایی، بینایی، چشایی، لامسه و شنوایی توجه دارید. این بدان معنی است که شما بسیار نگران نحوه درک خود هستید و می خواهید از آنچه که ابتدا توسط دیگران توجه می شود، یعنی چهره، نهایت مراقبت را داشته باشید.

شما همیشه نگران این هستید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند و گاهی اوقات ناامید یا دچار استرس می شوید و ممکن است خجالت بکشید. شنیدن چیزهای بد در مورد خودتان برای شما بسیار سخت است.

2. اگر ابتدا دست، پا یا زیربغل خود را بشویید

اگر جزو کسانی هستید که ابتدا به پاهای خود توجه می کنند، می توانید خود را فردی فروتن و خون‌گرم بنامید. با این حال، این یک جنبه دیگر نیز دار،. بازوها یا پاها همچنین نماد قدرت و اراده هستند بنابراین، شستن آنها ابتدا نشان می دهد که شما هیچ ترسی از بیان انتخاب های خود، یا آنچه که متنفری یا دوستش دارید، ندارید.

اگر تمایل دارید ابتدا زیر بغل خود را بشویید، به احتمال زیاد در محافل اجتماعی، به عنوان فردی قابل اعتماد و قابل اعتماد محبوب هستید. شما همچنین کسی هستید که از کار سخت نمی ترسید و برای رسیدن به هدف تان سخت تلاش میکنید.

4. اگر ابتدا سینه خود را بشویید

اگر متوجه شده اید که در حین حمام کردن ابتدا قفسه سینه خود را می شویید، به احتمال زیاد در درون خود فردی مطمئن و راحت هستید. شما کاملا مصمم هستید و سردرگمی به سختی روی شما تأثیر می گذارد. شما مستقل بودن را دوست دارید و مردم شما را به خاطر این کار تحسین می کنند. اعتماد بنفس و خود باوری از دیگر ویژگی های بارز شماست.

5. اگر ابتدا موهای خود را بشویید

اگر سر یا موهایتان بخشی از بدنتان است که ابتدا زیر دوش می شویید، شما فردی هستید که نظم و ترتیب را دوست دارید. بالاترین قسمت بدن شما به طور کلی نشان دهنده قدرت است و شستن آن ابتدا نشان می دهد که شما در مورد همه چیز نظر محکمی دارید و به عملی بودن نظراتتان اعتقاد دارید. شما همچنین زمان را به خوبی مدیریت می کنید و به وقت شناسی معروف هستید. شما اغلب هنگام انتخاب دوستان خود عقل آنها را بالاتر از ثروتشان قرار می دهید.

6. اگر ابتدا شانه و گردن خود را بشویید

سخت‌کوش‌ترین افراد اغلب ابتدا ناحیه گردن و شانه‌های خود را می‌شویند. شانه ها نشان دهنده بار هستند و شما همیشه می خواهید از زیر بار دستیابی به همه چیز، خلاص شوید. شما فردی مثبت اندیش و مشتاق هستید و از دیگران نیز همین انتظار را دارید. شما بسیار رقابتی هستید و می خواهید یک قدم جلوتر از دیگران باشید و برای قرار گرفتن در بهترین موقعیت ها، همیشه نهایت سعی تان را بکار میگیرید.

7. اگر ابتدا قسمت کمر خود را بشویید

پشت شما نشان دهنده هوشیاری شماست. کمر، ستون فقرات و سیستم عصبی شما را درگیر می کند که نقش زیادی در عملکرد مغز شما ایفا می کند. ابتدا شستن کمر خود چیزهای زیادی در مورد طبیعت محجوب شما می گوید. شما همیشه بسیار محتاط هستید و به راحتی به مردم اعتماد نمی کنید.

شما عادت دارید که عمیقاً به مسائل بپردازید و با دقت تصمیم بگیرید. تنها ماندن برای افرادی مثل شما خاموشی نیست، بلکه فرصتی برای لذت بردن از آن زمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان