ارتش در مشکلات کنار مردم است

​رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.

ارتش در مشکلات کنار مردم است
کدخبر : 11331
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

​رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) در مراسم رژه ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین؛ روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شاخصه‌های همچون خدا باوری، خود باوری و مردم باوری دارد. در خدا باوری آن اندیشه دفاع از مردم، دفاع از وطن و حفظ ارزش‌های اسلامی و خستگی ناپذیری و ولایتمداری را ایجاد می‌کند تا بدانیم ارتش ولایت مدار این و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا انجام وظیفه می‌کند.

وی عنوان کرد: خود باوری ارتش باعث شده است در عرصه‌های علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه بگیرد. همگان معارف هستند که ارتش ما، مجهز، به روز و به هنگام است و از تجهیزات پیشرفته برخوردار است. این تجهیزات پیشرفته به برکت علم و دانش ایجاد شده است. ارتش مجهز ما تجهیزات را با تکه بر علم و فناوری و دانش و ابتکار خود دارد. از دانش خود بهره می‌برد اما مبتنی بر کار بومی است.

رئیس جمهور بیان کرد: امروز شاهد تجهیزات پیشرفته در ارتش هستیم که جلوه ما می‌توانیم است. ارتش ما در برابر ماشینی ها احساس کمبود نمی‌کند بلکه در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها برای خود و کشور فرصت می‌سازد و فرصت‌های بسیاری را در عرصه‌های مختلف زمینه پیشرفت برای کشور و خود قرار داده است.

رئیسی با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند. این حس مردم است که ارتش در مشکلات کنار او است. ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب، گروه‌های تکفیری، اشرار و نیروهای بعثی است که هم پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و هم در اقیانوس‌ها از منافع جمهوری اسلامی پاسداری می‌کند.

وی افزود: مردم امروز احساس یکی بودن با ارتش دارند و این احساس با ارزش است. امروز مردم با همه نیروهای جمهوری اسلامی احساس یکی بودن دارند. پیام روز ارتش، پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است. نیروهای مسلح ما هر دستی که به دنبال حفظ امنیت در منطقه باشد را می‌فشارد و پیام ارتش و ملت برای حضور نیروهای فرامنطقه ای این است که نیروهای فرامنطقه‌ای هر چه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا حضور آنها به هیچ عنوان امنیت ایجاد نکرده است.


 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان