جاده هراز تا پایان هفته مسدود است

رئیس اداره بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد: محور هراز به دلیل احداث پلی در این محور و در محدوده پیچ ابتهاج همچنان مسدود است.

جاده هراز تا پایان هفته مسدود است
کدخبر : 1122
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 محور هراز از دو روز گذشته مسدود شد. انسداد این جاده تا پایان هفته جاری ادامه دارد. رئیس اداره بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد و گفت: اگر نیاز باشد زمان بازگشایی به تعویق می‌افتد.

براساس گزارش ایسنا،‌حبیب جمشیدی گفت: همواره انسداد محور به دو صورت از سوی سازمان راهداری اتفاق می‌افتد. یکی اینکه ممکن است بر اثر حادثه طبیعی مانند سیل، زلزله، رانش یا اتفاق طبیعی این چنینی انسداد صورت گیرد که به آن بحران می‌گوییم. در این صورت باید سریعا نسبت به آن واکنش نشان داد و مشکل را برطرف کرد.

جمشیدی افزود: برخی دیگر از انسدادهای صورت گرفته به نام کارگاه عملیات جاده‌ای است. پیش از آن، اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره انسداد صورت می‌گیرد. انسداد محور هراز نیز جزو انسدادهای از پیش‌برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: در این انسداد به دلیل اینکه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور می خواهد پلی را در محور هراز و در محدوده پیچ ابتهاج احداث کند، درخواست داشت تا در شرایطی عملیات کارگاه جاده‌ای انجام دهد و بستر جاده را بشکافد که تردد خودرو برقرار نباشد چرا که ممکن نبود. بنابراین برای انجام این عملیات کارگاهی به حدود یک هفته زمان نیاز داشت و ما هم محور هراز را مسدود اعلام کردیم.

جمشیدی گفت: در حال حاضر عملیات شکافتن جاده انجام شده است. براساس وعده‌ی شرکت ساخت در روز چهارشنبه عملیات کارگاه جاده‌ای برای احداث این پل به اتمام می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این عملیات کارگاه جاده‌ای طولانی‌تر شود آیا باز هم محور هراز مسدود خواهد بود، گفت: اگر بنا به دلایلی اجرای این طرح و احداث پل به تعویق یا تاخیر بیافتد، پیش از اتمام مهلت به ما اعلام  و در آن صورت، انسداد محور هراز تمدید می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان