فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc روزانه 11آذر ماه | فال pmc روزانه 11 آذر شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 11آذر ماه | فال pmc روزانه 11 آذر شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 10697
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فال برای متولدین فروردین

متن فال:

شما فردا ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

 فال برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شخصی فردا ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. فردا کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.~

 فال برای متولدین خرداد

متن فال:

وقتی که شما برای سازماندهی کردن افکارتان روز سختی را می‌گذرانید، همه چیزهای دیگر نیز ظاهرا پیچیده تر از روزهای دیگر می‌نمایانند. اگرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می‌رسند، فردا شما در حالیکه از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می‌شوید، با مشکلی حل نشدنی روبرو می‌شوید. شما بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی‌توانید دیگری را انتخاب کنید و اگر یکی از این دو را نادیده بگیرید پریشان و آشفته می‌شوید. پس اگر می‌توانید و امکانش برایتان هست تا موقعی که جواب ظاهر نشده صبر کنید.

 فال برای متولدین تیر

متن فال:

ممکن است فردا از دوستان خود انتظار زیادی داشته باشید و فکر می‌کنید که آنها انتظارات شما را برآورده می‌کنند. اگرچه در نهایت آنها با معیارهای شما کنار می‌آیند ، ماه کامل در یازدهمین خانه از “گروه اجتماعی” شما درست در تضاد با خورشید در پنجمین خانه از “هنرها و صنایع دستی ” قرار دارد، و این شمارا قادر می‌سازد که اکنون زمانیکه فعالانه علایق شخصی خود را دنبال می‌کنید تفریح هم کنید.

 فال برای متولدین مرداد

متن فال:

بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط روی بخش‌های مهم تمرکز کنید.خوشبختانه بقیه چیزها به خودی خود حل خواهند شد.~

 فال برای متولدین شهریور

متن فال:

ممکن است فردا احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

 فال برای متولدین مهر

متن فال:

فردا برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد، همه چیز یا عالی پیش می رود یا افتضاح! بهتر است روی چیزهایی که خوب پیش می روند تمرکز کنید. برخی از تغییراتی که در حال حاضر دارند در زندگی شما پیش می آیند کاملا ناخودآگاه هستند و هیچ نوع آگاهی نسبت به آنها ندارید. اما این امری کاملا طبیعی است، چرا که بیشتر فرآیندهایی که در بدن ما رخ می دهند، مثل نفس کشیدن و رشد مو و غیره، نیز به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتند. مدیتیشن می تواند در آگاه شدن نسبت به خودتان به شما کمک کند و شما را نسبت به تغییراتی که در اثر محیط اطراف در شما به وجود می آیند آگاه کند. خودتان را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید، به حرف های دیگران گوش بسپارید و از آنها درس بگیرید.

 فال برای متولدین آبان

متن فال:

شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

 فال برای متولدین آذر

متن فال:

اگر فردا به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید در موردتان با دیگران صحبت خواهند کرد. اولین برخورد تأثیری بسیار می تواند باشد و موقعیت های آینده شما را به ویژه از لحاظ مالی می تواند بهبود ببخشد. اگر کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که قضیه را رسمی کنید. فقط یادتان باشد قبل از هر اقدامی با طرف مقابلتان سنگ هایتان را وا بکنید و هیچ موضوعی را حل نشده نگذارید. داریم در مورد یک عمر زندگی حرف می زنیم! تلفن هایتان را خاموش کرده و در جایی که هیچکس مزاحمتان نشود با هم صحبت کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

 فال برای متولدین دی

متن فال:

شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!~

 فال برای متولدین بهمن

متن فال:

شخصی که شما دنبالش می‌گشتید فردا می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی‌ای را دریافت کرده‌اید که افق‌های فکریتان را گسترده می‌سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.

 فال برای متولدین اسفند

متن فال:

فردا تحت تاثیر احساسات کارهایی انجام می دهید که در حالت عادی از شما بعید به نظر می رسند. اما هیچ اشکالی ندارد که احساسی که نسبت به نزدیکترین و عزیزترین افراد زندگیتان دارید را با آنها در میان بگذارید. در واقع این کار باعث تقویت روابط شما با آنها خواهد شد. اگر احساس می کنید کسی که دوست دارید به شما نیاز دارد منتظر تماس او نمانید و به حمایت از او بشتابید. مجردها ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوند که به زودی تبدیل به عشق آنها خواهد شد. امشب می تواند شبی رؤیایی برای شما باشد، همراه با عشقتان رویاهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امشب برای شما شب عشق خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان