فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc روزانه 17 اسفند ماه | فال pmc روزانه 17 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 17 اسفند ماه | فال pmc روزانه 17 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 10616
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما فردا از مطرح کردن نیازها و افشا کردن درد و دل‌هایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی ‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرف‌هایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرف‌های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده‌اند فردا به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.~

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

فردا بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما خصوصیات خوب بسیاری دارید، اما متأسفانه به راحتی بخشیدن دیگران جزء آنها نیست. فردا فرصت خوبی است که برخی از کینه های خود را برای همیشه رها کنید. به ریشه موضوع دقت کنید و ببینید چرا بخشیدن طرف مقابل، رهایی از خشم و فراموش کردن این مسئله برای شما آسان نیست. به یاد داشته باشید که به زمین گذاشتن این بار سنگین به شما کمک خواهد کرد خیلی راحتتر در مسیر خود پیش بروید. حتما این کار را امتحان کنید. در رابطه عاطفی خود نیز این مسئله را در اولویت قرار دهید. آیا احساسات ناگفته ای بین شما و عشقتان باقی مانده است؟ آیا از روابط گذشته شما چیزی باقی مانده است که روی رابطه فعلی شما تأثیر گذار باشد؟ برای پیش رفتن در رابطه خود این مشکلات را حل کنیدو نسبت به خودتان و عشقتان بخشنده باشید.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

روز خوبی و سازنده ای در پیش رو دارید و با کسی که موقعیتی مافوق شما دارد در مورد نحوه انجام کارها در آینده حرف می زنید. برنامه ریزی در مورد آنچه می خواهید سر این قرار به او بگویید به شما اعتماد به نفس و شجاعت لازم را می دهد. ولی شاید بهتر باشد که بگذارید صحبت های شما مسیر طبیعی را در پیش گرفته و جریان یابند. بدین ترتیب به خوبی و زیبایی ارتباط برقرار می کنید. حقیقت درست در برابر چشمان شماست. برای درک آنچه در اطرافتان در جریان است لازم نیست سعی کنید از لابلای حرف ها چیزی بفهمید. هرچه بیشتر سعی کنید این کار را بکنید بیشتر گیج می شوید. حقیقت ساده است. آن را همانطور بپذیرید.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

ماه کامل برج عقرب فردا مقابل خورشید برج ثور قرار گرفته است و شما را تشویق می‌کند که عمیقاً به فکر کردن در مورد روابط دوستانه اخیرتان بپردازید. از وقتی که فهمیده‌اید مردم دیگر وقتی که عاشق می‌شوند چقدر می‌توانند پیچیده باشند حساسیتتان به شدت آشفته شده است. اگر که از روابط احساسی پر شور و هیجان دوری می‌کنی، باید خیالت راحت‌تر باشد.، اما با کند و کاو کردن در پیچیدگی‌های قلب نیز می‌توانی بفهمی که چه چیزی خیلی مهم است.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است فردا شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می‌توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی‌های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

با وجود اینکه شما می خواهید مهمان ای را که برای شام در خانه تان تدارک دیده اید را کنسل کنید،و یا به خاطر کارهایی که دارید در خانه بمانید، ولی پیگیری کردن برنامه های اجتماعی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمانی که شما فرصت استفاده کردن از لحظه های لذت بخش را دارید، فراموش نکنید که برای فعالیتهایتان برنامه ریزی کنید.

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

ممکن است فردا نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی‌تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.~

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

رای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.~

فال ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان