فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه 7 اسفند ماه | فال ابجد روزانه 7 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال ابجد روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه 7 اسفند ماه | فال ابجد روزانه 7 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 10223
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج ب د

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ ج آ

به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات میرسی و روزی حلال به دستت میرسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد. و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی انشا الله.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د د آ

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز میشوی و به مراد و مقصود میرسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو میرسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب آ آ

طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ب آ

طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ د آ

نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله .

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج آ‌ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج آ ‌آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فال ابجد ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج ج ج

آینده ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی. در همه ی امور به خدا توکل کن.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان