فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه 2 اسفند ماه | فال ابجد روزانه 2 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال ابجد روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه 2 اسفند ماه | فال ابجد روزانه 2 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 10051
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ‌‌ آ ‌آ‌

به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ د آ

نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله .

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات میرسی و روزی حلال به دستت میرسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد. و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی انشا الله.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ ج آ

به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب د د

بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ د ج

طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال ابجد ۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان