رضا رویگری | رضا رویگری همسرش

ماجرای جدیدی از زندگی رضا رویگری | چه بلایی بر سر رضا رویگری آمده؟

کلیپ جدید منتشر شده از رضا رویگری را ببینید.

کدخبر : 2089
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

رضا رویگری از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است که در کارنامه هنری خود آثار درخشانی دارد. رضا رویگری علاوه بر بازیگری در کار خوانندگی نیز دستی بر هنر دارد. رضا رویگری خواننده آهنگ معروف و محبوب انقلابی " الله الله" است که خاطرات زیادی را در دلها زنده می کند. مدتی است ماجرای کهریزک رفتن رضا رویگری سوژه داغ رسانه ها شده است. اخبار زیادی مربوط به رها کردن رضا رویگری در کهریزک منتشر شده است و هنرمندان زیادی برای خارج کردن رضا رویگری از کهریزک تلاش کرده اند. همسر دوم رضا رویگری، تارا کریمی توضیحاتی را مبنی بر گذاشتن رضا رویگری در کهریزک بیان کرده است.

 

 

فیلم رضا رویگری در خانه اش

بیوگرافی رضا رویگری

رضا رویگری در سال ۲۶ دی ماه ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. تنها فرزند خانواده بوده و یک پسر دارد و یک نوه دختر دارد، دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست. 

او در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است. بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله بهداشت» شروع نمود.

با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و یک کنسرت نیز در سال ۱۹۹۶ در آمریکا برگزار نمود.

رضا رویگری

بیماری رضا رویگری:

رضا رویگری سال 1395 دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را خانه نشین کرد.

بیماری رضا رویگری از زبان خودش: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون، سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.

مصاحبه کوتاه با رضا رویگری

از خلبانی تا نقاشی

در نوجوانی به دو چیز خیلی علاقه داشتم ، یکی خلبانی و دیگری بازیگری ، بعدها نقاشی هم وسط آمد اما بخاطر اینکه پدرم راضی نبود الکی در آزمون خلبانی رد شدم.

رضا رویگری

شروع با تئاتر

در سال 1348 وقتی 23 ساله بود از طریق معرفی یک دوستی به خانم خجسته کیا (کارگردان) که دنبال بازیگر خوش صدا می گشتند اولین بار وارد تئاتر شد

در جلوی دوربین

بعد از چند سال بازی در تئاتر و همکاری با ساموئل خاچیکیان در سال 1352 با سریال «چنگک» جلوی دوربین رفت و تا انقلاب کنار تئاتر در یک سریال دیگر بنام «لحظه» بازی کرد.

روزهای منتهی به انقلاب و زمانی که هنوز شاه و ساواک سرجایش بود آیه های قرآن را بصورت سرود خواند که چندباری از گلدسته های دانشگاه تهران هم پخش شد

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پیروزی انقلاب این سرود با نام ا(الله الله) ↓ بروی آنتن رادیو و تلویزیون رفت

رضا رویگری

پدرم مخالف ازدواجمان بود

تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط 23 سال داشت درباره مخالفت های والدین اش با این ازدواج بیان می کند:پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می گفت چه اتفاقی افتاده، تو که برنامه دیگری برای زندگی ات داشتی و نمی خواستی ازدواج کنی. اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی ها می گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج برحذر کن ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

چند سال تنها زندگی کردید؟!

رضا رویگری: به سال نرسید. چندماه بین ازدواج اول و دوم من فاصله بود. این شایعه بود که من بلافاصله از همسر قبلی ام جدا شده و با تارا ازدواج کردم. به اینگونه نبود. من از دو سال قبل از جدایی رسمی، به نوعی تنها زندگی می کردم و می خواستیم که جدا شویم. یک سال و هشت ماه بعد از جدایی هم که با تارا ازدواج کردم.

خیلی از مردم می پرسند چرا از همسر قبلی خود جدا شدید؟!

رضا رویگری: من حس می کنم مردم کمی بیکار هستند و دنبال حواشی مختلف می گردند. این مسائل هم جز مسائل شخصی و خصوصی زندگی هست اما مردم به شدت درباره مسائل شخصی کنجکاو هستند. همسر قبلی من عاشق کارش بود و از صبح تا شب سرکار بود و خیلی به فکر زندگی نبود. وی دفتر روانشناسی داشت و همه وقت و زندگی اش کارش بود.

تارا(همسر رویگری):البته خیلی خانم خوب و دوست داشتنی بودند.

چه شد که با تارا ازدواج کردید؟

رضا رویگری: چندسال پیش برای برنامه ای به شیراز رفته بودم. تارا یک دوست به نام ستاره داشت که دوست مشترکمان محسوب می شد. ستاره به تارا گفت که یک دوست هنرپیشه ام برای چند روز به شیراز می آید و اسم من را برد، تارا هم گفت که تا به حال اسمش را نشنیده و نمی شناسمش! به هرحال ستاره و تارا برای استقبال من به فرودگاه آمدند و همانجا برای اولین بار همدیگر را دیدیم. تا من را دید، گفت آقای رویگری چقدر شما خوش تیپ هستید! همانجا بود که عشق شوری در میان ما نهاد! معمولا هم همه عاشق من می شوند. من در اوایل آشنایی مان گفتم تارا من آینده تو نیستم و باید به زندگی ات برسی اما واقعا بدون تارا هم نمی توانستم زندگی کنم. (باخنده) حرفی زدم که جذب من شود!

انتقال رضا رویگری به خانه سالمندان

5 اردیبهشت 1401 رضا رویگری ویدیویی را به دست خبرنگاران رساند که در آن اعلام میکند توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده است

او در این ویدیو بیان می کند حال جسمی خوبی دارد ولی سیمکارت خط اصلی اش توسط همسرش تعویض شده و امکان اطلاع دادن از وضعیت اش به کسی ندارد

آقای بازیگر از همه طرفداران اش که می توانند او را از این وضعیت رها کنند ، درخواست کمک کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان