رضا رویگری | رضا رویگری همسرش

بازگشت رضا رویگری به زندگی قبلی اش | آشتی رضا رویگری با تارا کریمی

تارا کریمی پس از اتفاق‌های اخیر به دیدار همسرش رضا رویگری رفت.

بازگشت رضا رویگری به زندگی قبلی اش | آشتی رضا رویگری با تارا کریمی
کدخبر : 609
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

گلایه همسر رضا رویگری

خبر نگهداری رضا رویگری، بازیگر معروف و خواننده فراموش نشدنی سرود ایران ایران مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را فرا گرفت و طبق انتظار به سرعت واکنش‌هایی را به راه انداخت.

در میان همه این اخبار و مطالب، جای یک مطلب خالی بود، مطلبی که حرفی یا واکنشی از همسر جوان کیان ایرانی سریال مختار را در بر داشته باشد. ساعاتی پس از به راه افتادن موج اخبار مرتبط به رضا رویگری در خانه سالمندان، فایل صوتی منتسب به همسر جوان رضا رویگری منتشر شد که در آن تارا کریمی، ناگفته‌هایی را بازگو کرد.

تارا، همسر رضا رویگری از اینکه توانایی نگهداری از همسرش در این وضعیت را نداشته صحبت کرده است و عنوان کرده که جابجا کردن و انجام امور شخصی آقای بازیگر برایش به تنهایی سخت بوده برای همین با مشورت پزشکان رضا را به کهریزک منتقل کرده اند.

او بازهم از قضاوت‌ها گله کرد و این مسئله را امری عادی دانست. همسر جوان رضا رویگری در بخشی از صحبت‌های خود به افرادی که به این مسئله واکنش‌های تندی نشان داده‌اند اشاره کرد و گفت که همسرش در مصاحبه‌های قبلی از وضعیت نامناسب مالی‌اش صحبت کرده بود اما همراهی خاصی برای کمک به او صورت نگرفت.

بخش مهم دیگری از صحبت‌های تارا کریمی مربوط به علاقه‌ی همیشگی او به همسرش است و در ادامه می‌گوید که تا هر زمان که بتواند، به عنوان دوست و همسر کنار رضا رویگری خواهد ماند.

با یک فلش بک به مصاحبه‌های قبلی همسر جوان رویگری میتوان این صحبت او را که پیش از این هم درخواست کمک کرده بود و وضعیت نامناسب همسرش را تشریح کرده بود، به سادگی مشاهده کرد و به صحت صحبت‌هایش پی برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان