چگونه از دو اکانت واتساپ در یک گوشی استفاده کنیم؟

مطمئناً یکی از مشکلات بزرگ واتساپ مربوط به عدم پشتیبانی بیش از یک گوشی در این پیام رسان است؛ با اینکه می‌توانید حساب خود را با حداکثر سه دستگاه لینک کنید، اما امکان اتصال دو گوشی به یک اکانت هم‌اکنون وجود ندارد. با این حال نگران باشید، زیر واتساپ قصد دارد بزودی این رویه را تغییر دهد.

چگونه از دو اکانت واتساپ در یک گوشی استفاده کنیم؟
کدخبر : 2946
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

طبق گزارشی جدیدی که اخیراً از سوی WABetaInfo منتشر شده، واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند تا از طریق آن بتوانید تلفن همراه دوم خود را به اکانتتان اضافه نمایید. همانطور که در تصویر زیر هم مشخص است، تاریخچه گفت و گوی شما مستقیماً روی گوشی کپی می‌شود.

بزودی امکان اتصال دو گوشی به یک اکانت در واتساپ فراهم می‌شود

پیام ظاهر شده مبنی بر کپی پیام‌ها به کاربران اعلام می‌کند که این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد. البته بنظر نمی‌رسد برای آن زمان زیادی منتظر بمانید.

متأسفانه، از آنجایی که این اطلاعات از طریق کد آخرین نسخه بتای واتساپ در سیستم عامل اندروید یافت شده است، به همین دلیل هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره زمان در دسترس بودن این ویژگی در دسترس نیست.

با وجود این، خوشحالیم که واتساپ سرانجام تصمیم گرفته تا چنین ویژگی مهمی را به مانند سایر پیام رسان‌های محبوب نظیر تلگرام، پیاده سازی کند. در هر صورت، وجود چنین چیزی در پیام رسانی که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد قطعاً می‌تواند مهم و کاربردی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان