فرصت حذف پیام های واتساپ افزایش یافت

واتساپ بهترین و پر مصرف ترین پیام رسان ایران است که همچنان با آپدیت هایش تلاش می کند بهتر و بهتر شود. حالا خبر آپدیت جدید از واتساپ به گوش می رسد و قابلیت کاربردی به آن اضافه خواهد شد.

فرصت حذف پیام های واتساپ افزایش یافت
کدخبر : 2839
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

واتساپ یکی از پر طرفدار ترین پیام رسان ها در ایران است که به تازگی شروع به آپدیت های مفیدی کرده است و در تلاس است تا مشکلات واتساپ را حل کند. یکی از بزرگترین مشکلات واتساپ، امکان حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها برای دیگران است که در حال حاضر فقط تا یک ساعت پس از ارسال پیام می‌توان این کار را انجام داد. اکنون به نظر می‌رسد واتساپ محدودیت زمانی قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده را تا بیشتر از 2 روز برای کاربران در جدیدترین نسخه بتا افزایش داده است.

WABetaInfo گزارش می‌دهد که واتس‌اپ در نسخه 2.22.15.8 بتا محدودیت زمانی حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها را برای برخی کاربران به 2 روز و 12 ساعت افزایش داده است.

البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای دسته‌ای از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا فعال شده است. همچنین در نسخه بتا اپلیکیشن هیچ علامت یا نشانه‌ای از این قابلیت وجود ندارد و WABetaInfo توضیح می‌دهد که با تلاش برای حذف کردن پیامی که در گذشته ارسال شده، متوجه این تغییر شده است.

واتس‌اپ اولین بار در سال 2017 این قابلیت را معرفی کرد تا کاربران بتوانند پیام‌های خود را برای تمام افراد گروه حذف کنند. البته، ابتدا محدودیت زمانی عجیب 8 دقیقه‌ای برای انجام این کار وجود داشت که این میزان سپس تا حدود 1 ساعت افزایش پیدا کرد! سال گذشته هم در برخی گزارش‌ها به افزایش محدودیت زمانی این قابلیت تا سه ماه اشاره شده بود که البته این تغییر هرگز در دسترس کاربران قرار نگرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان