فروش فوق العاده ایران خودرو | زمان فروش فوق العاده ایران خودرو

از فروش فوق العاده ایران خودرو جا نمانید | اخرین مهلت ثبتنام در فروش فوق العاده ایران خودرو

ایران خودرو در هفته‌ جاری دو طرح فروش خودرو را به اجرا گذشت که مهلت پایانی هر دو امروز است. در طرحی جدید برای توزیع یارانه خودرو، بهمن موتور از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت، طرح فروش دو محصول خود را آغاز می‌کند.

از فروش فوق العاده ایران خودرو جا نمانید | اخرین مهلت ثبتنام در فروش فوق العاده ایران خودرو
کدخبر : 755
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوق العاده ایران خودرو استقبال بالایی از سمت متقاضیان خودرو داشت. فروش فوق العاده ایران خودرو توسط شرکت های بزرگ خودروسازی سایپا و ایران خودرو در هر دوره برگزار می شود و استقبال بالایی هم دارد. زمان تحویل خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو در هر دوره متفاوت خواهد بود و عموما تحویل 90 روزه خواهد داشت. خودروهایی که در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای فروش گذاشته می شوند در دوره های مختلف متفات هستند. جزئیات جدیدترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه بخوانید. 

با وجود زیان و بدهی انباشته هنگفت و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان هر هفته طرح‌های فروش خود را اجرا می‌کنند. ایران خودرو نیز در هفته جاری، دو طرح فروش را به اجرا گذشت که مهلت هر دو امروز به پایان می‌رسد.

در طرح فروش فوق‌العاده خودرو (با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصولات این شرکت (با روش قرعه کشی)، تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت، عرضه می‌شوند.

متقاضیان باید به سایت فروش محصولات این شرکت مراجعه کنند.

همچنین این دور از طرح فروش ایران خودرو به مادران (با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه)، از روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز شد و پنجشنبه، پانزدهم به پایان می‌رسد.

در هر دو طرح محصولات یکسانی عرضه شده‌اند.

این طرح‌های قرعه‌کشی در حالی اجرایی می‌شوند که به گفته احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان، از هر هزار نفر، تنها دو نفر شانس برنده شدن دارند.

اخیرا، رئیس پلیس راهور ناجا از سازمان استاندارد و خودروسازان دعوت کرد هرچه زودتر از مردم به دلیل تولید خودرو با نازل‌ترین کیفیت عذرخواهی کنند و ایمنی خودروها را افزایش دهند (همشهری آنلاین).

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو (مرحله سی و هفتم) ویژه عید سغید فطر از فردا یکشنبه آغاز خواهد شد.

اخرین فروش فوق العاده ایران خودرو

در فروش فوق العاده جدید ایران خودرو می‌توانید پژو ۲۰۷ با کد MC را خریداری کنید. ایران خودرو برای این محصول قیمت ۳۱۸ میلیون تومان در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این نسخه از پژو ۲۰۷ تغییراتی نسبت به سایر نسخه ها دارد. از جمله این موارد می‌توان به سقف و فلاپ های قرمز رنگ روی در اشاره کرد. همچنین قاب آینه ها هم به رنگ قرمز خواهد بود.

مشخصات پژو 207

پژو 207 دو رنگ از طراحی جذاب و اسپرت بهره می‌برد و به همراه قابلیت‌های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب می‌تواند نگاه مشتریان جوان را به خود جلب کند. گفتنی است دو حرف MC در کنار نام پژو 207 جدید مخفف Multi Color  بوده و از ترکیب رنگ‌ها در این خودرو حکایت دارد.

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک اکنون به پیشرانه TU5P مجهز شده که در اصل نسخه ارتقا پیدا کرده پیشرانه TU5 بوده که تغییرات جدید باعث شده نسبت به قبل مصرف سوخت آن کاهش پیدا کند. پیشرانه TU5P اکنون با استانداردهای زیست محیطی نیز سازگارتر شده است. ضمن این که این پیشرانه در نسل جدید در بخش قدرت و گشتاور حدود 5 تا 7 درصد بهبود پیدا کرده است. از سایر ویژگی‌های این پیشرانه می‌توان به برخورداری از سیستم زمان‌بندی مداوم متغیر سوپاپ‌ها یا CVVT اشاره کرد.

اسامی برندگان رزرو اول (برنده دوم) مرحله سی و ششم فروش فوق العاده  ایران‌خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام شد و از پروفایل مشتریان قسمت استعلام وضعیت قرعه کشی قابل مشاهده می‌باشد. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.َ

تمامی افرادی که در مرحله اول قرعه کشی این طرح برنده نشده‌اند می توانند جهت اطلاع از وضعیت قرعه کشی مجدد پروفایل خود را  چک  کنند.

فروش فوق العاده خودرو با استقبال زیادی مواجه شده است. به نحوی که برندگان این ماراتن خرید خودرو قطعا باید از توسط قرعه کشی مشخص شوند. در همین حال یک مقام مسئول در وزارت صمت تداوم برنامه فروش فوق العاده خودرو را در سال 99 اعلام کرد. به این ترتیب کسانی که در این مرحله نامشان از قرعه بیرون نیاید، این شانس را دارند که در مراحل بعد بخت خود را بیازمایند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت گفت: تا پایان سال چهار مرحله دیگر فروش فوق‌العاده خودرو خواهیم داشت.

مهدی صادقی نیارکی در گفت‌وگویی با رادیو اقتصاد با بیان اینکه طبق طرح ساماندهی از این به بعد سه روش فروش خودرو در کشور خواهیم داشت، افزود: سه روش فروش خودرو شامل «فروش فوق‌العاده»، «پیش‌فروش خودرو و تحویل تا یک سال» و «مشارکت در تولید» است. وی گفت: شعاری که برای طرح ساماندهی نحوه فروش خودرو پیش بینی شده به‌عنوان واقعی کردن تقاضا و عدالت در توزیع است.

وی افزود: نیمه دوم همین ماه (خرداد 99) پیش‌فروش خودرو را خواهیم داشت که عدد آن قابل توجه است.صادقی نیارکی بیان کرد: قیمت خودرو در طرح اول یعنی فروش فوق العاده خودرو، تثبیتی است یعنی قیمت‌هایی که شورای رقابت اعلام کرده است.

وی گفت: توضیح اینکه در مرحله طرح پیش‌فروش خودرو ، تحویل خودرو تا یک سال، قیمت بر اساس نرخ روز تحویل است.معاون امور صنایع وزارت صنعت افزود: به‌طورکلی در این مرحله هم ۵۰ درصد قیمت خودرو اخذ می‌شود، در ضمن سود مشارکت برای یک سال ندارد

ثبتنام فروش فوق العاده سایپا

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده ۴ محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx  و وانت ۱۵۱  را از  ساعت ۹ صبح  امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز آغاز می کند.

حداکثر زمان تحویل محصولات یاد شده در فروش فوق العاده، ٩٠ روزه است.

بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند در این طرح فروش ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. همچنین پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان فروش فوق‌العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان