فروش فوق العاده ایران خودرو | ثبتنام فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد | جزئیات جدید از فروش فوق العاده ایران خودرو

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز 16 فروردین آغاز می شود.

فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد | جزئیات جدید از فروش فوق العاده ایران خودرو
کدخبر : 7
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در فروش فوق العاده جدید ایران خودرو می‌توانید پژو ۲۰۷ با کد MC را خریداری کنید. ایران خودرو برای این محصول قیمت ۳۱۸ میلیون تومان در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این نسخه از پژو ۲۰۷ تغییراتی نسبت به سایر نسخه ها دارد. از جمله این موارد می‌توان به سقف و فلاپ های قرمز رنگ روی در اشاره کرد. همچنین قاب آینه ها هم به رنگ قرمز خواهد بود.

در داخل خودرو نیز به نظر می‌رسد که فرمان خودرو و قاب مانیتور هم رنگ با سقف و بخش های دیگر خودرو قرمز باشد. از جمله موارد مهم دیگر می‌توان به استفاده از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته اشاره کرد.

مشخصات پژو 207

پژو 207 دو رنگ از طراحی جذاب و اسپرت بهره می‌برد و به همراه قابلیت‌های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب می‌تواند نگاه مشتریان جوان را به خود جلب کند. گفتنی است دو حرف MC در کنار نام پژو 207 جدید مخفف Multi Color  بوده و از ترکیب رنگ‌ها در این خودرو حکایت دارد.

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک اکنون به پیشرانه TU5P مجهز شده که در اصل نسخه ارتقا پیدا کرده پیشرانه TU5 بوده که تغییرات جدید باعث شده نسبت به قبل مصرف سوخت آن کاهش پیدا کند. پیشرانه TU5P اکنون با استانداردهای زیست محیطی نیز سازگارتر شده است. ضمن این که این پیشرانه در نسل جدید در بخش قدرت و گشتاور حدود 5 تا 7 درصد بهبود پیدا کرده است. از سایر ویژگی‌های این پیشرانه می‌توان به برخورداری از سیستم زمان‌بندی مداوم متغیر سوپاپ‌ها یا CVVT اشاره کرد.

فروش فوق العاده ایران خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان