خودرو جدید ملی تولید می شود | قیمت این خودرو چند است

روز گذشته شرکت خودروسازی سانیارموتور از محصول جدید تیگارد خود رونمایی کرد.

خودرو جدید ملی تولید می شود | قیمت این خودرو چند است
کدخبر : 324
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

روز گذشته یک شرکت خودروسازی از محصول جدید خود به نام تیگارد X35 رونمایی کرد.

این خودرو محصول شرکت بایک است که در حال حاضر سانیارموتور تولید و عرضه این خودرو به بازار ایران را بر عهده گرفته است.

عماد جعفری کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: مدل‌های مختلف این خودرو را در گذشته ایران‌خودرو در کشور تولید می‌کرد. اما اکنون سانیارموتور آن را تولید می‌کند.

این خودرو چه قیمتی دارد؟

جعفری گفت: قیمت خودروهای چینی موجود در بازار بالای یک میلیارد تومان است. اما این شرکت برای رقابت با سایر خودروهای چینی قیمت تیگارد X35 را پایین‌تر قیمت‌گذاری کرده است. اما با توجه به این قیمت انتظار کیفیت بالایی نمی‌توان از خودرو داشت.

او توضیح داد: با توجه به آپشن‌ها و کیفیت این خودرو به نظر می‌رسد قیمت تیگارد X35 به ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون برسد. اما قیمت بالاتر از این عدد منطقی نیست.


سطح کیفی تیگارد X35

این کارشناس خودرو در رابطه کیفیت این خودرو توضیح داد: این خودرو به دلیل رقابت با سایر خودروهای چینی قیمت کمتری دارد. در نتیجه نباید انتظار کیفیت بالایی از این خودرو داشت.

او افزود: این خودرو مانند سایر خودروهای چینی موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر دارد. همچنین در این خودرو از گیربکس CVT استفاده شده است.

جعقری ادامه داد: تیگارد X35 کابین کوچکی دارد. فضای سر کوچکی برای سرنشینان، به خصوص سرنشینان عقب خودرو وجود دارد. اما صندلی راحتی دارد. باید توجه داشت که قطعات داخلی بکار رفته در کابین کیفیت خوبی ندارند. برای مثال روی درها و کاپوت جنس خشکی دارد.

زمان عرضه

این کارشناس خودرو گفت: در مراسم رونمایی زمان عرضه این خودرو تابستان ۱۴۰۱ اعلام شد. اما با توجه به تاخیر عرضه محصولات سایر خودروسازان، احتمال دارد که زمان عرضه این خودرو نیز به تاخیر بیافتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان