خرید ملک در عمان | درآمد دلاری با اجاره ملک

آیا مهاجرت به عمان از طریق سرمایه‌گذاری و خرید ملک امکان‌پذیر است؟

خرید ملک در عمان | درآمد دلاری با اجاره ملک
کدخبر : 10426
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خرید ملک در عمان از آن دسته انتخاب‌های کمتر شناخته شده است که با انتخابش سود زیادی به دست می‌آورید. اگرچه شاید شرایط اقامت با روش خرید ملک در عمان تفاوت‌‌هایی با سایر نقاط جهان داشته‌باشد، اما میزان درآمد دلاری حاصل از خرید ملک در عمان با بسیاری دیگر از کشورهای همسایه ما، قابل مقایسه نیست. اگر درباره شرایط و مزایای خرید ملک در عمان و کسب اقامت عمان اطلاع چندانی ندارید، با ما در این مقاله همراه باشید.

آیا مهاجرت به عمان از طریق سرمایه‌گذاری و خرید ملک امکان‌پذیر است؟

بله؛ یکی از راه‌های مهاجرت به کشور عمان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و خرید ملک در عمان است. به طور کلی دریافت اقامت با سرمایه‌گذاری به سه روش انجام می‌گیرد:

  • از طریق خرید ملک در عمان
  • با ثبت شرکت در عمان
  • از طریق سپرده بانکی و خرید اوراق قرضه و سهام

عمان به دلیل رشد اقتصادی سریع و سیاست پایدار، به عنوان هدف سرمایه‌گذاری در بخش املاک شناخته می‌شود و یکی از روش‌های اخذ اقامت در عمان، خرید ملک در عمان است. در ادامه این مقاله در خصوص چگونگی اخذ اقامت به روش خرید ملک در عمان توضیحاتی ارائه می‌شود.

نمونه املاک در عمان

خرید ملک در عمان – مسقط بی

مهاجرت به عمان و اخذ اقامت از طریق خرید ملک در عمان را در این مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد . این کشور به لحاظ جغرافیایی در شبه جزیره عربستان واقع شده است و با کشورهای امارات، عربستان، یمن و ایران همسایه است. زبان عمان عربی و واحد پولش ریال عمان است که یکی از با ارزش‌ترین پول‌های دنیا محسوب می‌شود. ویژگی‌های خاص این کشور باعث شده تا سرمایه‌گذاران زیادی برای کسب اقامت در این کشور، گزینه خرید ملک در عمان را انتخاب کنند.

عمده درآمد این کشور، همانند دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس از طریق نفت و گاز تامین می‌شود. اما در سال‌های گذشته عمان در بخش گردشگری پیشرفت چشم‌گیری داشته و توانسته درآمد خوبی در این بخش داشته باشد. در سال‌های اخیر این کشور به خاطر اقتصاد پیشرو و نزدیکی به ایران، مورد توجه بسیاری از ایرانی‌ها واقع شده است. بسیاری از افراد برای کار، تحصیل و زندگی به دنبال مهاجرت و دریافت اقامت در کشور عمان هستند.

مزایای مهاجرت به عمان

این کشور، سرزمینی کم‌حاشیه و به دور از تنش‌های سیاسی است. همین موضوع هم مهم‌ترین علت ارزش بالای پول در این کشور است. عمان کشوری امن و دوستانه است که با برقراری روابط مثبت با همسایگان سرمایه‌گذارانی از سراسر دنیا را به این کشور جذب کرده است. این کشور با داشتن ۱۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی و مسیر بین خلیج فارس و اقیانوس هند، مقصد تاجران بسیاری از اروپا و افریقا برای تجارت و کسب و کار اقتصادی است. عمان کشوری در حال پیشرفت است که بستر کار و تجارت را برای مهاجران فراهم کرده است. با ساخت بزرگراه‌ها، بیمارستان‌های مدرن، دانشگاه‌ها و توجه به صنعت گردشگری، اقتصاد در عمان رشد چشم‌گیری داشته است.

از دیگر مزایای عمان می‌توان به نرخ ارزان خودرو و سوخت، مدارس بین المللی با کیفیت، مناظر زیبا و امنیت بالا اشاره کرد.

خرید ملک در عمان

خرید ملک در عمان و اخذ اقامت عمان

عمان در حوزه مهاجر پذیری پیشرفت بسیاری داشته و امروزه با اجرایی شدن قانون خرید ملک در این کشور توسط اتباع خارجی، سرمایه‌گذاران با خرید خانه می‌توانند؛ برای خود و خانواده درجه یک، درخواست اخذ اقامت کنند. هم‌زمان با اعطای سند به خریدار، امتیاز اقامت در عمان به صاحب ملک اعطا می‌شود. در صورت خرید زمین، بعد از اتمام مراحل ساخت و ساز، می‌توانید برای درخواست اخذ اقامت اقدام کنید. توجه داشته باشید مهاجران و اتباع خارجی می‌توانند برای خرید خانه در این کشور، وام دریافت کنند. در حال حاضر واحدهای آپارتمانی در سه منطقه مسکونی واقع در پایتخت عمان، شهر مسقط، به همراه کلیه امکانات رفاهی وجود دارد که متقاضیان می‌توانند برای خرید آن‌ها به صورت نقد یا اقساطی اقدام کنند. تمامی این واحدها آماده تحویل هستند و پس از عقد قرارداد و صدور اقامت، متقاضی بلافاصله بعد از ورود به عمان واحد خود را تحویل می‌گیرد.

خرید ملک در عمان

معرفی مناطق مسکونی ساحلی در مسقط

منطقه الموج برای خرید ملک در عمان

الموج منطقه‌ای ساحلی از شهر مسقط، با امکانات تفریحی و توریستی لوکس و مدرن است. وجود مناطق مسکونی در فضای سبز و مسیرهای آبی یک شیوه زندگی هیجان‌انگیز را به شما ارائه می‌دهد. امکاناتی همچون رستوران‌های لوکس، تفریحات و ورزش‌های آبی، تفرجگاه‌های ساحلی و فضای سبز، منطقه الموج را به یکی از پر رونق‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری توریست‌ها تبدیل کرده است. این منطقه با داشتن ۴۰۰ اسکله الموج مارینا، قطب تفریحات آبی و قایقرانی عمان محسوب می‌شود.

بسیاری از هتل‌های مجلل، در این منطقه جای دارند. الموج بسیار مدرن و در سطح کلاس جهانی است و در قلب شهر مسقط واقع شده است. این منطقه با بهره‌گیری از معماری سنتی عمان، خیابان‌های نامتقارن و ساختمان‌های کم ارتفاع طراحی شده است. قیمت این واحدها نسبت به مناطق دیگر در مسقط بالا بوده و رشد بسیاری داشته است.

منطقه مسقط بی برای خرید ملک در عمان

منطقه خلیج مسقط در بندر ساریا جیشا قرار دارد. عمانی ها خلیج مسقط را به تازگی افتتاح کرده اند و یکی از مناطق مناسب برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. در این منطقه مجتمع مسکونی، هتل و املاک خصوصی زیادی ساخته‌اند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که واحدهای این منطقه در آینده با افزایش قیمت همراه خواهد بود. خرید اقساطی نیز در این منطقه امکان‌پذیر است.

منطقه مسقط هیلز برای خرید ملک در عمان

این منطقه نیز از بهترین مناطق شهر مسقط به شمار می‌رود. امکانات رفاهی همچون زمین گلف، مرکز خرید، رستوران‌ها و باشگاه بدنسازی اختصاصی در این منطقه وجود دارد. واحدهای مسکونی در منطقه هیلز نسبت به دو منطقه دیگر که اشاره شد؛ قیمت پایین‌تری دارد. این منطقه هم در آینده با افزایش قیمت روبرو خواهد شد و در نتیجه برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است. امکان خرید اقساطی نیز فراهم است. واحدهای یک خوابه این منطقه از حداقل ۶۵ هزار ریال عمان به بالا و واحدهای دو خوابه از حداقل ۱۰۰ هزار ریال عمان به بالا قیمت‌گذاری شده‌اند.

عمان خرید ملک در این کشور را به تازگی برای خارجی‌ها امکان‌پذیر کرده است. این موضوع با هدف جذب سرمایه‌های مفید و ارائه فرصت سرمایه‌گذاری به خارجی‌هاست. اگر فرد خارجی بخواهد خانه‌ای در این کشور بخرد، حتما باید یکی از واحدهای مسکونی موجود در این شهرک‌ها را خریداری کند. ارزش هر ملک با توجه به موقعیت شهرک‌ها و امکانات و متراژ آن متفاوت است. شما می‌توانید با خرید ملک در عمان، اقامت این کشور را برای خود و خانواده‌تان دریافت کنید. نظرات و سوالات خود را در مورد خرید ملک در این کشور با ما به اشتراک بگذارید. جهت دریافت مشاوره رایگان از تیم مشاوران رسا تماس بگیرید.



خرید ملک در عمان

نتیجه گیری

خرید ملک در عمان یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت این کشور است. در شرایطی که این روزها اغلب مردم به دنبال خرید خانه و دریافت اقامت کشوری مثل ترکیه هستند، غفلت از شرایط فوق العاده عمان ممکن است باعث حسرت شما بشود. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بدانید خرید خانه در عمان چه مزیت‌هایی نسبت به ترکیه دارد، مقاله «مقایسه شرایط خرید ملک در عمان و ترکیه» را مطالعه کنید.

همچنین باید یادآور شویم که موسسه مهاجرتی رسا در این زمینه برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد. با خرید ملک در عمان شما میتوانید درآمد دلاری داشته باشید. کارشناسان زبده و مجرب این موسسه، می‌توانند قدم به قدم شما را در این مسیر همراهی کنند. همچنین برای این ویزای خاص، تخفیفات ویژه و بی‌سابقه‌ای برای شما در نظر گرفته‌اند که مهاجرت به عمان را بسیار به صرفه خواهد کرد. اگر تمایل دارید از طریق موسسه مهاجرتی رسا اقدام به مهاجرت و اخذ ویزای عمان از طریق خرید ملک بکنید، کافیست با ما تماس بگیرید و بعد از تعیین قرار ملاقات حضوری با کارشناسان ما، قرارداد خود را با موسسه مهاجرتی رسا تنظیم کرده و فرآیند مهاجرتتان را به ما بسپارید. در انتظار تماس شما خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان