بهترین اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در جهان

آیا می دانید چرا اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در جهان اینقدر موفق شدند؟ آیا در موفقیت این اپلیکیشن ها رازی نهفته است؟ بدون تردید خیر. تنها مسئله ای که منجر به محبوبیت اپلیکیشن های سفارش اینترنتی شد، تمایل به راحتی مصرف کنندگان بود. مصرف کنندگان به دنبال روش بودند که بتوانند به راحتی و با صرف هزینه پایین، در هر کجایی که هستند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

بهترین اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در جهان
کدخبر : 10317
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

آیا می دانید چرا اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در جهان اینقدر موفق شدند؟ آیا در موفقیت این اپلیکیشن ها رازی نهفته است؟ بدون تردید خیر. تنها مسئله ای که منجر به محبوبیت اپلیکیشن های سفارش اینترنتی شد، تمایل به راحتی مصرف کنندگان بود. مصرف کنندگان به دنبال روش بودند که بتوانند به راحتی و با صرف هزینه پایین، در هر کجایی که هستند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

این مسئله منجر شد تا بیشتر رستوران های جهان، با طراحی اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا، نیاز مصرف کنندگان خود را برطرف نمایند. امروزه دیگر تعداد محدودی از مردم جهان هستند که هنوز نمی توانند از اپلیکیشن های سفارش غذا استفاده کنند. اما درصد بالایی از مردم کشورهای پیشرفته دیگر بدون مراجعه به رستوران ها، در کوتاه ترین زمان غذای مورد علاقه خود را سفارش می دهند. 

چقدر پول در استفاده از اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا وجود دارد؟

بدون شک این سوال ممکن است برای اکثر مردم جهان پیش آید، که استفاده از اپلیکیشن های سفارش آنلاین تا چه میزان می تواند برای رستوران ها درآمد به همراه داشته باشد؟ باید بگوییم در سال گذشته استفاده از  برنامه های تحویل مواد غذایی 26.5 میلیارد دلار درآمد برای کسب و کارها به همراه داشته است. 

اگر این میزان کسب درآمد سفارش آنلاین غذا را با صنعت تولید غذا در سال 2015 مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که بازار در حال رونق است. از این رو ما تلاش کرده ایم فهرستی از بهترین برنامه های سفارش آنلاین را تهیه کنیم و به شما معرفی نماییم. هر یک از این برنامه ها دارای ویژگی های مطلوبی هستند که لازم است مورد مطالعه قرار گیرند. 

کسب و کارهایی که با استفاده از برنامه های سفارش آنلاین وارد بازار می شوند، نسبت به کسب و کارهای دیگر سود بیشتری به دست می آورد. با ما همراه شوید تا در این مطلب به معرفی بهترین برنامه های سفارش اینترنی و آنلاین غذا بپردازیم. 

اپلیکیشن زوماتو( Zomato)

زوماتو یکی از اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا است که فعالیت خود را از سال 2008 آغاز نمود. این اپلیکیشن مربوط به رستوران آنلاین هندی با نام "Foodiebay" است، که موفق شد درآمد بالایی برای این رستوران ایجاد کند. امروزه می توان در 25 کشور جهان از این اپلیکیشن استفاده کرد و اقدام به سفارش اینترنتی غذا نمود.

122

اپلیکیشن زوماتو در سال 2021 موفق شد پیشرفت بیشتری داشته باشد و با کسب درآمد 36 میلیارد دلاری توجه بسیاری از سهامداران را به خود جلب کند. این اپلیکیشن خدمات مطلوبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که از جمله این خدمات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اشتراک گذاری آسان اطلاعات مواد غذایی همچون شبکه های اجتماعی
  • قابلیت جستجوی گسترده
  • مرتب سازی بخش جستجو بسته به سلیقه کاربران
  • امکان بررسی ساده برای سفارش آنلاین غذا

برنامه سفارش آنلاین اوبر ایتس( UberEats)

از دیگر اپلیکیشن های معرف جهان برای سفارش آنلاین فست فود و غذا، اوبر ایتس است. البته باید بیان کنیم که این اپلیکیشن ایرادتی نیز دارد، اما با این حال میلیون ها نفر برای سفارش غذا از این برنامه استفاده می کنند. از جمله ویژگی هایی که می توانیم در مورد این برنامه بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان سفارشات گروهی (بنابراین دوستان و همکاران به راحتی می توانند هزینه را تقسیم کنند)
  • امکان سفارش مجدد غذاهای قبلا سفارش داده شده
  • ویژگی "برنامه بعد" که به کاربران اجازه می دهد تا تحویل را به تاخیر بیندازند تا زمانی که آماده غذا خوردن شوند

اپلیکیشن فود پاندا(FoodPanda)

12344

فود پاندا از دیگر برنامه های سفارش آنلاین غذا در جهان است، که در 41 کشور می توان از آن استفاده کرد. این شرکت در برلین مستقر است با 300 رستوران محلی برای ارائه خدمات در زمینه سفارش آنلاین فست فود و غذا همکاری می کند. فود پاندا نیز همچون دیگر اپلیکیشن های سفارش اینترنتی از برخی ویژگی های خاص برخوردار است که باید آنها را چنین بیان کنیم:

  • همکاری گسترده با رستوران های متنوع
  • دسترسی آسان به تخفیف و ارائه خدمات ویژه
  • پرداخت های بدون مشکل

اپلیکیشن سوگی( Swiggy)

سوگی یکی دیگر از برنامه های سفارش آنلاین غذا در جهان است که دارای رتبه بالایی بوده و در بنگالورو هند مستقر است. این برنامه از فروشگاه پلی بیش از 1.500.000 بار دانلود شده است. در واقع سوگی موفق شده است بالاترین امتیاز را در میان برنامه های سفارش اینترنتی و آنلاین جهان به دست آورد. 

 

در حال حاضر می توان از این برنامه در هر شهری از کشورهای مختلف جهان، استفاده کرد. از جمله خدمات و ویژگی هایی که سوگی دارد، باید به موارد زیر اشاره کنیم: 

  • GPS بدون مرز برای کمک به کاربران جهت سفارش از رستوران های نزدیک به خود
  • دارای کیف پول که اجازه می دهد تا کاربران برای ذخیره پول و پرداخت هزینه برای هر معامله از آن استفاده کنند

اپلیکیشن سفارش اینترنتی گراب هاب( Grubhub)

برنامه گراب هاب بیش از 30000 رستوران در بیش از 800 ایالت آمریکا را پوشش می دهد. دفاتر رسمی این برنامه در شهرهای نیویورک، شیکاگو و لندن قرار دارند. این برنامه که از سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرده است، امروزه به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در جهان تبدیل شده است. 

 

این برنامه پس از ورود به بازار، موفق شد توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کند. به گونه ای که امروزه بخش وسیع و گسترده ای از بازار جهان را در دست گرفته است و رستوران های زیادی در آمریکا با آن همکاری می کنند. از جمله ویژگی هایی که برنامه گراب هاب دارد، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت های فیلترینگ و جستجو بیشتر
  • پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان
  • دارای قابلیت سفارش مجدد سفارش های از قبل انتخاب شده
  • دارای کوپن و تخفیفات زیاد

اپلیکیشن سفارش غذای پیتزا دومینو( Domino’s Pizza)

در کنار تمام برنامه های خرید آنلاین غذا، باید به شرکت تحویل پیتزای دومینو اشاره کنیم. این شرکت برنامه ای را انتخاب کرده است که کاربران می توانند با استفاده از به راحتی اقدام به سفارش آنلاین فست فود نمایند. البته باید بیان کنیم که این برنامه سفارشی است و رستوران های مختلف را پوشش نمی دهد.

بلکه تنها می توان غذاهای فست فودی و پیتزا های تولید شده او را سفارش داد. با این حال افراد بسیاری از آن استفاده می کنند و از ویژگی های خاص آن بهره مند می شوند. ویژگی هایی همچون:

  • ارائه تصویر از غذای سفارش داده شده توسط مشتری
  • قابلیت سفارشی کردن غذا و تغییر سفارش
  • ردیابی سفارش که نشان می دهد سفارش در چه مرحله ای قرار دارد: آماده سازی پیتزا، قرار گرفتن پیتزا در فر، سفارش وانت و تحویل

سایت عطاویچ

در کنار تمام اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا، سایت ایرانی عطاویچ را باید معرفی کنیم که با تنوع غذاهای فست فودی بالا، توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کرده است. عطاویچ در کشورهای مختلف نمایندگی دارد و مردم جهان می توانند در کشورهای مختلف غذاهای فست فودی خوشمزه را سفارش دهند. 

سایت عطاویچ

بیشتر مردم ایران برای تهیه انواع غذاهای فست فودی، به سراغ عطاویچ می روند. زیرا عطاویچ در بیشتر استان های کشور شعبه های متعددی دارد و خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. می توان با سفارش پیتزا ، انواع برگرها، پاستاها، چیکن ها، پیش غذاها و …  از عطاویچ لحظاتی خوش در کنار دوستان داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان