بهنوش طباطبایی | بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل | ازدواج بهنوش طباطبایی

پست جگرسوز بهنوش طباطبایی دل همه را کباب کرد + تصویر دیده نشده

بهنوش طباطبایی عکس .دردناک از خودش منتشر کرد.

پست جگرسوز بهنوش طباطبایی دل همه را کباب کرد + تصویر دیده نشده
کدخبر : 18624
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

عکسی از بهنوش طباطبایی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است که این عکس را بهنوش طباطبایی با فیلتر گرفته است. بهنوش طباطبایی همسر اول مهدی پاکدل است که بعد از چند سال بدون حواشی از هم جدا شدند. بهنوش طباطبایی اخیرا مدرک دکترا خود را گرفته و در دانشگاه تدریس می کند. بهنوش طباطبایی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است اما اخیرا کمتر در این حوزه غعالیت می کند. بهنوش طباطبایی عکسی  از خودش منتشر کرده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بهنوش طباطبایی چندی پیش در روز مرد با انتشار یک استوری در اینستاگرام جنجال به پا کرد. 

بهنوش طباطبایی

عکس جدید از بهنوش طباطبایی 

عکس بهنوش طباطبایی در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی حسابی جنجالی شده بود. کاربران فضای مجازی عکس خانم بازیگر را از دهه 80 تا به امروز مقایسه کردند که عمل بینی و ژل روسی لب خانم بازیگر سوژه شده بود که او را به خانم لوبیا یک شخصیت کارتونی معروف کرد ، حال در فضای مجازی استایل و زیبایی او مورد توجه قرار گرفته است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که چند سالی میشه از آقای شوهر طلاق گرفته و مجردی زندگی می کند. وی پس از جدایی نه تنها ناراحت نبود بلکه بیش از پیش خوشحال و خوشگذران نیز می باشد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از هنرمندان کم حاشیه ای است که البته بی سر و صدا نیست و با انتشار تصاویر و یا موضوعات مختلف در اینستاگرامش خود را رو بورس نگه داشته و هر روز هم فالوور هایش بیشتر و بیشتر می شود. وی در حال حاضر بیش از 8 میلیون دنبال کننده دارد که حالا راست و دروغ این تعداد مشخص نیست!

بهنوش طباطبایی بعد از عمل جراحی بینی اش تغییری 180 درجه ای داشت و حالا چهره اش از خوشگلای سینما می باشد. اما به تازگپی خانم بازیگر استوری عجیب منتشر کرد. یک تصویر از ایشان، در شبکه Polygon به صورت NFT مینت شده و با قیمت حدودا 3200 دلار در OpenSea به فروش رفته است.*

بهنوش طباطبایی

شغل دوم و لاکچری بهنوش طباطبایی

تقریبا همه هنرمندان به جز شغل بازیگری شغل دومی هم دارند که حالا یا منبع درآمدشونه و یا علاقه ای که داشتن رو دنبال کردن و به یه جایگاهی رسیدن.

بهنوش طباطبایی نیز تا دانشجوی دکترای تخصصی روان شناسی بود اما مدتی پیش از کارت عضویتش در انجمن علمی روان‌شناسی تربیتی ایران منتشر کرد و بعد هم تصویری از خود رونمایی کرد که در کنار دانشجوهاش در دانشگاه بود و خانم خانما استاد شده بود!

بهنوش طباطبایی بازیگر مطرح و همسر اول مهدی پاکدل در زمان ازدواجش علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر، حق تحصیل، کار و حضانت فرزند در آینده را در سند ازدواج خود به ثبت رسانده بود.

ازدواج اول او با مهدی پاکدل زمان زیادی طول نکشید و این زوج دوست داشتنی بخاطر عدم تفاهم از هم جدا شدند. مهدی پاکدل بعد از جدایی از او با رعنا آزادی ور بازیگر سرشناس ازدواج کرد و فرزندی ندارد.

عمل بینی و فالوور فیک

بهنوش طباطبایی

اما نکته ای که کمی اغراق آمیز است تعداد لایک و بازدید های خانم بازیگر در اینستاگرام است که با تعداد زیاد فالوور هایش زیاد همخوانی ندارد.

وی 8.2 میلیون دنبال کننده دارد اما پست هایش خیلی خیلی کمتر از اینها بازدید دارد و برخی کاربران می گویند میان خانم های بازیگر انگاری مسابقه ایجاد شده و اگر کسی فالوور بالا نداشته باشد از قافله عقب مانده! ناگفته نماند کمی قبل تر از عمل زیبایی بهنوش طباطبایی گفتیم، در ادامه ویدیویی که برای سال 76 است را مشاهده می کنید که خانم بازیگر هنوز عمل نکرده بودند و چهره به کلی فرق داشت!!!

اما همانطور که گفتم بهنوش طباطبایی بعد از طلاقش حسابی در حال گشت و گذار است تا همین چند وقت پیش که هوا متعادل تر بود راه به راه پست و استوری هایی بود که خانم بازیگر منتشر می کرد. اما خیلی از عکس های بهنوش طباطبایی در طبیعت و روستا مانند بود با لباس های راحتی و کوتاه!

بهنوش طباطبایی

نتاگفته نماند بهنوش طباطبایی بیسار زیاد اهل ورزش است و اندام رو فرمی هم دارد و گاهی با تیپ های جذب و ورزشی اش هم عکس هایی میگذارد که با نظرات مختلف اوف و جون کاربران همراه میشود!!!!

حواسمون بهشون باشه … هوا سرده و اونا نگاهشون به دستهای ماست تا بهشون غذا و جای گرم بدیم، روی این زمینِ خدا اونا ما رو دارند تا بهشون سخت نگذره .اینکه از اونا می ترسیم مسئله ی طرحواره ی کودکی ماست باید حل بشه ، به این مخلوقات اهلی خدا ربطی نداره…

نترسونیمشون که در برن، با سنگ نزنیمشون، با لگد پرتشون نکنیم ….نذاریم کودکان یاد بگیرن این خشونتها رو که بعدا کار دستشون میده ، طرحواره ها از کودکی در روان ما نقش میبندند ، از بادگیری ضربه زدن و آسیب رسوندن به درخت ها و حیوانات و حتی ضربه زدن به اجسام میتونه شروع بشه و این یادگیری در طی رشد به همسالان و دوستان مدرسه میتواند تعمیم پیدا کند و تا بزرگسالی پیش رود و از آسیب رساندنهای جسمانی و یا حتی ضربه زدن های روحی و روانی به اطرافیان در روابط های میان فردی ،به هر شکلش لذت روانی ببرند ، که شاید خودشان هم خبر ندارند چقدر ویرانگر هستند … چون آسیب زدن رو یاد گرفتن و‌جزئی از شخصیتشان شده …چون مهربانی رو یاد نگرفتند …

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان