تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی عاطفی

تست شخصیت شناسی | این تست رو انجام بده تا بگم آدمای دورت چقدر باهات صادق اند

این تست شخصیت‌ها ابزار قدرتمندی برای کشف ویژگی‌های شخصیت شما است و درونیات شما را تشریح می‌کند. به وسیله این تست‌ها شما می‌توانید خود واقعی‌تان را آشکار کنید. آیا آماده رویارویی با شخصیت خام و بدون فیلتر خود هستید؟ پس همین الان در آزمون شرکت کنید!

تست شخصیت شناسی | این تست رو انجام بده تا بگم آدمای دورت چقدر باهات صادق اند
کدخبر : 16938
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تا به حال به این فکر کرده اید که واقعا چقدر صادق هستید؟ آیا شما مثل یک تیرانداز، همیشه مستقیما حقایق را بیان می‌کنید یا فقط گاهی اوقات حقیقت را بیان می‌کنید؟ وقت آن رسیده است که در ضمیر ناخودآگاه خود عمیق شوید و میزان صداقت خود را کشف کنید.

روش کار: از شما ۱۰ سوال پرسیده می‌شود که نیاز به پاسخ مستقیم بله یا خیر دارد. در این تست جایی برای جواب‌های خاکستری یا فضایی برای شاید وجود ندارد. همه چیز درباره حقیقت واقعی‌ و فیلتر نشده شما است.

بسته به تعداد پاسخ‌های بله و خیر شما به این تست شخصیت شناسی جنبه‌ای از شخصیت شما را که ممکن است از آن آگاه نبوده‌اید را آشکار خواهیم کرد، آیا واقعاً صادق هستید؟

تست شخصیت شناسی میزان صداقت

این آزمونی نیست که لازم باشد برای آن نگرانی داشته باشید، در این آزمون به ناخدآگاه خود اجازه صحبت کردن می‌دهید. پس بلافاصله پس از خواندن سوال جواب بدهید. هرچه سریعتر به سوالا‌ها جواب دهید، نتایج معتبر‌تری خواهید گرفت. پس افسار ذهنی خود را رها کنید و در اسرع وقت پاسخ دهید.

بیایید با این سوالات تکان دهنده صداقت به حقیقت شیرجه بزنیم:

۱. آیا تا به حال برای اینکه دچار مشکل نشوید دروغ گفته‌اید؟

۲. آیا بیشتر اوقات به خاطره‌ها و داستان‌های خود چیزهایی برای جذاب تر کردن آنها اضافه می‌کنید؟

۳. آیا تا به حال چیزی را دزدیده‌اید، حتی اگر چیز کوچکی باشد؟

۴. آیا به شریک زندگی خود دروغ می‌گویید، اگر بدانید بیان واقعیت به احساسات او آسیبی می‌رساند؟

۵. آیا تا به حال در یک بازی تقلب کرده‌اید، زیرا می‌دانستید که می‌توانید با تقلب بازی را ببرید؟

۶. آیا گاهی اوقات به مردم آنچه را که می‌خواهند بشنوند را می‌گویید، حتی اگر واقعیت نداشته باشد؟

۷. آیا تا به حال در رزومه خود یا در مصاحبه شغلی دروغ گفته‌اید؟

۸. اگر یک کیف پول پر از پول پیدا کنید، آیا آن را بدون تلاش برای پیدا کردن صاحب آن نگه می‌دارید؟

۹. آیا تا به حال در مورد سن، وزن یا سایر جزئیات شخصی خود دروغ گفته‌اید؟

۱۰. آیا تا به حال به خاطر راحتی خود، قول خود را زیر پا گذاشته‌اید؟

آماده شوید تا از نتایج تست صداقت خود شگفت زده شوید!

اگر بیش از ۷ بار پاسخ منفی داده‌اید؛

تبریک می گویم! شما کتابی باز هستید، نمونه‌ای از حقیقت و صداقت. شما برای صداقت بیش از هر چیز ارزش قائل هستید و از رویارویی با حقایق ناراحت کننده نمی‌ترسید.

شما یک تیرانداز مستقیم هستید که صداقت را ترجیح می‌دهید، مهم نیست چقدر خشن باشد. دوستان و خانواده‌تان احتمالاً از صراحت شما قدردانی می‌کنند، حتی زمانی که نیش می‌زند. با این حال، به یاد داشته باشید که درایت می‌تواند به اندازه راستگویی مهم باشد. در تلاش برای صداقت، احساسات مردم را نیز درنظر بگیرید.

اگر ۴، ۵، ۶ یا ۷ بار پاسخ منفی داده‌اید؛

شما رویکرد متعادلی نسبت به صداقت دارید. شما درک می‌کنید که در حالی که راستگویی مهم است، در نظر گرفتن احساسات و دیدگاه های دیگران نیز به همان اندازه مهم است. بنابراین کلمات خود را با دقت انتخاب می‌کنید و می‌دانید چه زمانی حقیقت را بگویید و چه زمانی با درایت پاسخ دهید. شما فردی با ملاحظه هستید که برای روابط ارزش قائل هستید و می‌دانید که صداقت همیشه سیاه و سفید نیست.

اگر کمتر از ۴ بار پاسخ منفی داده‌اید

هوم، به نظر می رسد که شما ممکن است تمایل داشته باشید که به طور کلی از حقیقت اجتناب کنید. ممکن است این کار را برای جلوگیری از درگیری، محافظت از احساسات دیگران یا شاید برای ایجاد تصویر خاصی از خود انجام دهید.

در حالی که این ممکن است در کوتاه مدت به شما کمک کند، به یاد داشته باشید که صداقت اساس اعتماد در روابط را تشکیل می دهد. سعی کنید راستگویی را بپذیرید، حتی زمانی که ناراحت کننده است. هرگز برای شروع تمرین صداقت دیر نیست.

امیدواریم با این تست صداقت از عمیق‌تر شدن ویژگی‌های خود لذت برده باشید! به یاد داشته باشید، این فقط یک فعالیت  سرگرم کننده است و معیار قطعی شخصیت شما نیست. بالاخره صداقت هم مثل همه فضایل یک طیف است.

بنابراین، نتایج را خیلی جدی نگیرید. اگر این تست را جذاب دیدید، آن را  با دیگران به اشتراک بگذارید و ببینید که دوستانتان چگونه هستند. به هر حال، حقیقت اغلب زمانی که به اشتراک گذاشته می شود، سرگرم کننده تر است!

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد