روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | حواستان به نوع خندیدنتان باشد چون تمام ویژگی شما را لو میدهد

مدل خندیدن شما ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند.

روانشناسی | حواستان به نوع خندیدنتان باشد چون تمام ویژگی شما را لو میدهد
کدخبر : 9872
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

ویژگی های شخصیتی خنده بلند

اگر بلند میخندید یعنی شما نترس، جسور و با اعتماد به نفس هستید. برای شما مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکری می کند. شما میدانید که در زندگیتان چه می خواهید و به دنبال آن هستید. عزم و اراده قوی دارید. شما در لحظه زندگی می کنید و بسیار پرانرژی و شاد هستید و خنده هایتان واقعی است. شما دروغ نمی گویید و تظاهر نمی کنید. عاشق ماجراجویی‌ها و فعالیت‌هایی هستید که شما را هیجان زده میکند. شما عاشق خندیدن در هر زمان و هر مکان هستید.

ویژگی های شخصیتی خنده معمولی و لبخند

شما فردی محتاط و خجالتی هستید. شما از یک خنده بلند لذت می برید اما همیشه نگران این هستید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند. شما دوست ندارید توجه دیگران را جلب کنید. از در مرکز توجه بودن لذت نمی برید. از کوچکترین چیزها لذت خواهید برد، اما همیشه مراقبت رفتار خودتان هستید. شما دوستانتان را انتخاب می کنید و فقط در کنار آنها راحت هستید. شما قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستید و تمایل زیادی به فکر کردن در تنهایی دارید. شما دوست ندارید در جاهای شلوغ باشید و میخواهید با افرادی صحبت کنید که درک عمیقی به زندگی دارند و از افراد سطحی نگر فرار میکنید.

پوشاندن دهن هنگام خندیدن

اگر دهان خودتان را می پوشانید و میخندید، یعنی شما ویژگی های منحصر به فرد خودتان را دارید. شما بسیار مراقب رفتارتان هستید و به کوچکترین جزئیات توجه می کنید. جزئیاتی که مردم اصلا به آن توجه نمی کنند. دوست دارید محیط اطراف خودتان را مشاهده کنید. شما از چیزهای کوچک لذت می برید. فقط کسی که شبیه به شما باشد می تواند حس شوخ طبعی شما را درک کند. به نظرات دیگران در مورد خودتان بسیار اهمیت میدهید و این باعث میشود که گاهی اعتماد به نفس خودتان را از دست بدهید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان