روانشناسی | سبک زندگی

روانشناسی | پسرای اردیبهشتی از چه دخترایی خوششون میاد؟ | مردای این ماه چه ویژگی اخلاقی دارن؟

مردان متولد اردیبهشت صبور و آرام هستند که این آرامش را به اطرافیان خود نیز منتقل می کنند ولی اگر خشمگین شوند با شدت زیادی این خشم را از خود بروز می دهند.

روانشناسی | پسرای اردیبهشتی از چه دخترایی خوششون میاد؟ | مردای این ماه چه ویژگی اخلاقی دارن؟
کدخبر : 9836
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خصوصیات مردان متولد اردیبهشت ماه 

عنصر وجودی :خاک 

روز شانس: جمعه 

عدد شانس: 6 

سنگ شانس: زمرد 

رنگ شانس: صورتی، آبی، آسمانی، کرم 

گل شانس: رز قرمز، میخک صورتی، شب بو 

بوی مورد علاقه:میخک، گل سیب 

بارزترین خصوصیات:مقاومت 

بزرگترین ایده آل: شهرت

بزرگترین اشتباه:لجاجت 

بزرگترین آرزو: ثروت زیاد

ویژگی های اخلاقی مرد اردیبهشتی 

مردان متولد اردیبهشت خونگرم و با احساس، آرام، متین هستند که در نهایت آرامش و آسایش در امنیتی که ساخته ذهن خود و همچنین محیط اطرافشان است زندگی می کنند. هر گونه دغدغه درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و یا غیرقابل دید است. 

افراد پیرامون مردان اردیبهشتی اطمینان دارند از اینکه در هاله ای از امنیت روانی و آسایش ناشی از وجود مردان اردیبهشتی قرار دارند.

بد خشم و زود رنج

مرد اردیبهشتی عاری از نقطه ضعف و عیب نیست. اگر همراه و همسر یک مرد اردیبهشتی هستید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی با تمام ظرافت های زنانه باشید. در گفتن نظریات قاطعانه خودبه زور متوسل نشوید و بحث و جدل نکنید. مرد اردیبهشتی در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است اما نه به اندازه خویش. 

در جمع دوستانه و خانوادگی خود اجازه دهید تا او برتر از شما بماندا. اگر در جمع دوستان و یا اقوام در مورد موضوعی نظر می دهد مانند ناظری بی طرف باشید تا غوغا برپا نکند. در غیر اینصورت یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید:اگر اردیبهشتی خالص باشد، واکنش همان لحظه او واقعا موجب تعجبتان میشود و شاید بعد از مراجعت به منزل واکنش غیرمنتظره ای از او ببینید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد. اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد، ممکن است با درهم کشیدن اخمهایش تمام شب را در گوشه ای بنشیند و با هیچکس صحبت نکند.

با ادامه دادن او به این کار شاید آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرده و شما را در خود فرو می برد. کناره گیری او چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد.

مرد اردیبهشتی به رحتی می تواند شادی مجلس را به هم زند، اما در هر دو حالت گفته شده به شما نگوید که علت رفتارش چه بوده است. او متوقع است که شما خودتان بدانید چه باید بکنید، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.

در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید.

اگر بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید، ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود آمده و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا می گوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

هرگز امکان ندارد که مرد اردیبهشتی از خانه خود قهر کند. اما ممکن است که حضور خود را در خانه کمتر کند و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری. 

از سوی دیگر قهر کردن شما تاثیر در جلب توجه او ندارد اگر نسبت به شما دچار خشم و رنجش عمیق شد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد.

دخالت های مادرزن خود را به هیچ عنوان تحمل نمی کند. به همین دلیل اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد. یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم شما وهم پدر و مادرتان متوجه می شوید که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

رفتار مرد اردیبهشتی با همسر بداخلاق خود 

مرد اردیبهشتی راهکارهای مناسبی برای زن تند خوی خود پیدا می کند، تا حد ممکن با او از خانه خارج نمی شود و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. اغلب ساعت های خود را در خارج از منزل می گذراند. همسر او می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد.

اگر از او بپرسید که آیا همسرش را دوست دارد؟ پاسخ مثبت خواهد داد و می گوید :زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد و احترام یکدیگر را حفظ می کنیم. اما این دوری جستن ها تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و نتواند جلوی پرخاشگری خود را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن، ادامه خواهد یافت. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند، نشسته است.

ممکن است با اینکه مرد اردیبهشتی تمام تلاش خود را برای حفاظت از زندگی خود به عمل می آورد، خود را فردی خوشبخت ندانید. اگر می خواهید چنین موقعیتی بای شما رخ ندهد بهتر است تا سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

مرد متولد اردیبهشت، مهربان ترین مرد

به طور یقین می توان گفت هیچ مردی مهربان تر، صمیمی تر و شکیبا تر از متولدین اردیبهشت نیست مشروط بر اینکه به مردانگی و احترام او خدشه ای وارد نگردد. این مرد برای همسر مورد علاقه اش هر کاری انجام می دهد مگر اینکه روی پایش بیفتد. گاهی حرکات او فرد را به یاد دلقک های سیرک می اندازد.در قلب او جایی برای کینه و کلک وجود ندارد.

برای تمام شدن تحمل و به جوش آمدن مرد اردیبهشتی زمان زیادی لازم است، اما امان از روزی که طاقت وی طاق شود. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صدق می کند. شاید تا مدتها با دختری رفت و آمد کند و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیم خود را بگیرد، مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود و شاید عقل و احتیاط را نیز نادیده بگیرد.

یک متولد اردیبهشت واقعی اگر هدفی را انتخاب کند ممکن است نسبت به تمام خطرات احتمالی پیرامون آن بی اعتنا بماند. حتی اگر دوستان و اطرافیان او موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، در انجام هدف خود مصمم تر می گردد. طبیعی است که چنین آدمی با وجود بالا رفتن سن و کسب تجربه، باز هم در معرض رویدادهای ناگوار قرار گیرد. از سوی دیگر به دلیل نترسیدن از موانع احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

احساس آرامش در مردان اردیبهشتی

در کنار مرد متولد اردیبهشتی از آرامشی یک دست و صادقانه برخوردار خواهید بود و شفافیت کامل در همه چیز وجود دارد. دروغ گفتن، بی راهه رفتن، زیرک بودن از ویژگی های اخلاقی مرد اردیبهشتی نیست اما اصرار و پافشاری کردن از مهمترین خصلت های او است که شاید گاهی در ذوق معاشران خود بزنند.

مقاومت و لجبازی در عین آرامش، از آن دست از خصلت های غیر دوست داشتنی مردان این گروه است که ممکن است برای خواستن و رسیدن به هدفشان به این صفت ها متوصل شوند و هیچ ابائی از اینکه چه کسی در مورد آنها چه فکری میکند، نداشته باشند. اما به هر حال همین صفات باعث ماندن در هدف و آینده نگری متولدین اردیبهشت میشود.

ابراز عشق و احساست مردان اردیبهشت ماهی

بسیار صادق و صمیمی هستند، ولی نباید توقع ابراز بیش از حد احساسات از آنها داشت. رفتار آنها تا مدتی با شما به یک صورت خواهد بود و تا زمانی که قلباً احساس نکنند میخواهند در کنار شما باشند، تغییر نخواهد کرد هدف واقعی و نهایی مردان اردیبهشت ماهی فردی است که مدت ها با او وقت گذرانده اند و در مورد او تصمیم گرفته اند. آنها عشق خود را با انجام کارهایی که نشانگر احساسات است ابراز می کنند. حفظ امنیت خانه، بی دغدغه بودن و آرامش آنها نشان از محبت و دوست داشتن در این افراد می دهد.

ن مورد علاقه مردان متولد اردیبهشت

همان طور که گفته شد مردان متولد اردیبهشت صبور، آرام و با اقتدار هستند، از همین رو از زنانی با صفات آرامش، عشق، محبت و زنانی که بدانند چگونه قلب مردان خود را بدست بیاورند، بیشتر خوششان می آید. در واقع صبوری مردان اردیبهشت نشان از این نیست که زنی بتواند به او دستور بدهد و یا او را به کاری که نمیخواهد مجبور کند.

از این رو یک زن در عین زیبایی و دلربایی باید مفهومی از ادب و خرد را داشته باشد که در کنار مرد اردیبهشت خوشبخت باشد. شوخ طبعی و زیبایی از خصوصیاتی هستند که یک مرد اردیبهشتی را به خود جذب میکند اما اعتدال و رعایت ادب در کنار همه این رفتارها میتواند یک زن را در کنار مرد اردیبهشتی همیشگی کند.

برای یک مرد اردیبهشتی بر طرف شدن نیازهای جنسی بسیار اهمیت دارد و اگر همسری با تمام این صفات را پیدا کند، به طور یقین به او وفادار و متعهد باقی می ماند.

او به زنانه لباس پوشیدن همسر خود علاقه دارد و دوست دارد که همرش رفتاری زنانه داشته باشد و به معنای واقعی، زن باشد. در این صورت تبدیل به بهترین شوهر دنیا می شود که در دنیا لنگه نخواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان