فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

خبر خوش برای متقاضیان فروش فوری ایران خودرو | چه کسانی برندگان خوش شانس این دوره چه کسانی هستند؟

امروز قرعه کشی محصولا ایران خودرو انجام می‌شود.

خبر خوش برای متقاضیان فروش فوری ایران خودرو | چه کسانی برندگان خوش شانس این دوره چه کسانی هستند؟
کدخبر : 9806
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است.فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

امروز قرعه کشی محصولا ایران خودرو انجام می‌شود.

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو امروز ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.

به گزارش بیداربورس، ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ را با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه، عرضه کرد.

براساس این گزارش‎؛ مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

براساس بخشنامه گروه صنعتی ایران خودرو؛ پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، برندگان حداکثر ظرف ۵ روز کاری فرصت دارند انتقال باقی مانده وجه خود را انجام دهند و متقاضیانی که برنده نشده اند، می‌توانند ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، مبلغ واریزی بلوکه شده در حساب وکالتی را برداشت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان