بگو قلم و چه جوری تو دستت نگه میداری تا بگم چه شخصیتی داری | تست شخصیت شناسی

آیا تا هنوز دقت کردید که هنگام نوشتن چگونه قلم را در دستان تان نگه می دارید؟ چرا برخی افراد قلم را متفاوت نگه می دارند؟ افراد نابغه چگونه قلم را در دست شان نگه می دارند؟

بگو قلم و چه جوری تو دستت نگه میداری تا بگم چه شخصیتی داری | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 9635
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

محققان تحقیقاتی را انجام داده اند که نشان می دهد نحوه  نگه داشتن قلم می تواند جنبه های از شخصیت ما را آشکار سازد. پس اگر می خواهید بدانید که نحوه نگه داشتن قلم چه چیزی در مورد شخصیت شما می گوید این تست شخصیت شناسی را انجام دهید. قبل از اینکه تست شخصیت نحوه نگه داشتن قلم را شروع کنیم به این سوال پاسخ دهید: هنگام نوشتن چگونه قلم را در دستان تان نگه می دارید؟

اکنون قلم یا خودکاری را بردارید و آن را در دستان خود بگیرید تا چیزی بنویسید. دقت کنید تا چگونه قلم را در دستان خود نگه می دارید!

نگه داشتن قلم بین انگشت شست، اشاره و انگشت میانی

اگر هنگام نوشتن این‌گونه قلم را در دست می گیرد، یعنی شما شخصیتی دوگانه دارید. گاهی به شدت نسبت به افراد و مسائل انتقاد می کنید و حساس می شوید، در حالی که چند لحظه یا روز دیگر بسیار مهربان و بخشنده هستید. یا گاهی اوقات از هر چیزی خوشحال و راضی هستید در حالی که بعضی روزها از هر چیز کوچکی دلخور می شوید. شما به شدت جزئیات گرا هستید. دوست ندارید اشتباه کنید. وقتی چیزی را انتخاب می کنید، دوست دارید آن را تا مغز استخوان تجزیه و تحلیل کنید، اما فقط خدا نکند که نتیجه مطابق میل شما نباشد وگرنه… . به طور کلی، شخصیت منحصر به فردی دارید. شما به راحتی می توانید با توجه به موقعیت و افراد، احساساتی شوید و موضع خود را تغییر دهید.

نحوه نگه داشتن قلم؛ بین انگشت اشاره و وسط

اگر هنگام نوشتن قلم را بین انگشت اشاره و انگشت میانی خود نگه می دارید، یعنی شما شخص شاد و خوشحالی هستید که می خواهد از هر لحظه زندگی لذت ببرد، حتی چیزهای کوچک و عادی مانند: نوشیدن چای. شما عمیقا باور دارید که «زندگی از پی شادی و دلخوشی است نه از بهر بیداد و مهنت کشی». بنابراین همه چیز را سریع می بخشید و فراموش می کنید. وقت خود را برای کینه توزی و انرژی و احساسات منفی هدر نمی دهید. داشتن یک زندگی اجتماعی شاد و بودن در کنار عزیزان تان تنها چیزی است که در زندگی می خواهید.

نگه داشتن قلم در دست؛ نحوه سوم

اگر هنگام نوشتن این‌گونه قلم را در دست می گیرید، یعنی شما بسیار جاه‌طلب هستید. اجازه نمی دهید و نخواهید داد که هیچ محدودیت یا کمبودی مانع رسیدن به هدف تان شود. گاهی ممکن است تحت تاثیر و اسیر احساسات خود شوید. یا گاهی ممکن است مسائل را بیش از حد تجزیه و تحلیل و در نهایت افراط کنید. شما دوست دارید در کنار افرادی باشید که در رسیدن به اهداف تان به شما کمک می کنند. همیشه قابل اعتماد هستید و در شرایط نیاز در کنار عزیزان تان خواهید بود.

بین انگشت اشاره و شست

اگر این‌گونه قلم را در دست می گیرید، یعنی فردی مرموز هستید. شما عاشق یادگیری چیزهای جدید هستید – در مورد افراد تا کسب تجربیات جدید. این خلق و خوی سبب می شود تا اغلب با مردم درگیر باشید. گاهی اوقات برونگرا هستید و گاهی در سکوت می نشینید و همه چیز را مشاهده می کنید. با این حال شما به نوعی همیشه تشنه کسب دانش هستید. دوست دارید مفاهیم و مکان های جدید را کشف کنید. اما بر روی احساسات خود بسیار مسلط هستید. هیچگاه کسی از احساسات واقعی شما با خبر نمی شود. شما در شرایط حساس ترجیح می دهید که سکوت کنید. زیرا دوست ندارید مردم شما را در حال آشفته ببینند. ترجیح می دهید که همه ببینند که چقدر در زندگی با روحیه و مسلط هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان