پیش فروش سایپا | پیش فروش فوری سایپا

پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر آغاز شد | از پیش فروش سایپا با شرایط فوق العاده جا نمانید

پیش فروش سایپا به مناسبت دهه فجر از صبح امروز آغاز شد.

پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر آغاز شد | از پیش فروش سایپا با شرایط فوق العاده جا نمانید
کدخبر : 9546
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد.پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

پیش فروش سایپا به مناسبت دهه فجر از صبح امروز آغاز شد.

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از ساعت ٩ صبح امروز (پنجشنبه ١٣ بهمن ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه کرده است؛ تنها برای متقاضیان عادی که تا ساعت ١۵ روز چهارشنبه وجه خودرو را واریز کرده‌ و این وجه مسدود شده باشد، لینک ثبت‌نام و شرکت در این طرح فعال است.

پس از اجرای طرح فروش فوق‌العاده دو محصول این گروه خودروسازی در روزهای ابتدایی بهمن ماه که بسیار هم طرح پر چالشی بود و پس از قریب به ۳۶ ساعت از زمان اعلامی ابتدایی، تنها تعدادی از مشتریان که پیش از روز ثبت‌نام، وجه خودرو در حساب وکالتی آن‌ها بلوکه شده بود؛ آن‌هم برای مدت کوتاه موفق به ثبت درخواست خود شدند، حال سایپا به مناسب دهه فجر امسال، طرح پیش‌فروش چهار محصول خود را به مرحله اجرا گذاشته است.

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت این ایام و در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX را در قالب طرح پیش فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی (از ١٣ بهمن ماه) و مادران دارای دو فرزند و بیشتر (از ١۶ بهمن ماه) عرضه کند.

همانطور که ذکر شد، ثبت‌نام در طرح جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه هفته آینده (۱۶ بهمن ماه) آغاز می‌شود.

اما متقاضیان عادی از ساعت ٩ صبح امروز (پنجشنبه ١٣ بهمن ماه) به شرط آنکه تا ساعت ۱۵ روز گذشته (چهارشنبه) نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر خود اقدام کرده‌ باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح جوانی سه روز (از زمان آغاز طرح) فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را ثبت‌ کنند. تاکید می‌شود که ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

زمان طرح پیش فروش سایپا به مناسبت دهه فجر 1401 اعلام شد. بر اساس بخشنامه سایپا چهار خودرو در این طرح عرضه می‌شود.

شرایط فروش محصولات شرکت خودورسازی سایپا به مناسبت دهه فجر 1401 اعلام شد.

طرح پیش فروش سایپا از روز پنجشنبه 13 بهمن 1401 آغاز می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به خرید خودرو و تکمیل وجه اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه سایپا چهار خودرو در این طرح عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودرو نیز در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده خواهد بود.

آنطور که در بخشنامه جدید سایپا آمده متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/11/13 در صورتی که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

مراحل ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 تمام فرایندهای اعلام‌شده را تکمیل کنند.

در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

زمان ثبت نام در طرح جوانی جمعیت

بر اساس اعلام خودروسازی سایپا، هفته آینده نیز متقاضیان شرکت در طرح جوانی جمعیت امکان ثبت نام دارند.

امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 16بهمن به مدت سه روز برای متقاضیان این طرح فراهم است.

فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی  شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان