تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

بگو دوست داری کدوم حیوون بشی تا بگم چقدر قدرت داری | تست روانشناسی

با انتخاب یک حیوان به قدرت درونی خود پی ببرید.

بگو دوست داری کدوم حیوون بشی تا بگم چقدر قدرت داری | تست روانشناسی
کدخبر : 14003
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در این تست متفاوت خواهید دید که حیوانی که دوست دارید به آن تبدیل شوید، درباره قدرت درونی شما چه می گوید.

این تست با بقیه متفاوت است و به ما نیروهایی را نشان می دهد که در درونی ترین لایه شخصیتی ما مدفون شده اند و ما به طور قطع از آن ها بی خبریم .

حیوانات کهن الگوهای معنوی گونه‌ های مختلف جانوری هستند و نقش مهمی به‌ عنوان محافظان معنوی و واسطه‌ ای بین قلمرو طبیعی و معنوی حیوان و انسان دارند.

برخی معتقد هستند که آنها به مردان و زنان کمک می کنند تا توانایی های خود را برای ایجاد تغییرات و توسعه دنیاهاشان به عنوان موجودات ارشد زمین درک کنند و از آن ها برای تحقق چیز هایی که می خواهند استفاده کنند.

خرس : نیروی محافظ

شخصی که این حیوان را قبل از همه تشخیص دهد عموماً توجه زیادی به جزییات نداشته و نگرانی درباره جزییات نخواهد داشت.

خرس ها به عنوان مادران بزرگ در نظر گرفته می شوند زیرا آنها برای مدت طولانی در کنار بچه های کوچک می مانند، از آنها مراقبت می کنند و دنیا را به آنها نشان می دهند.

اگر می خواهید به یک خرس تبدیل شوید، باید به این کلمات کلیدی نگاه کنید زیرا آنها برای شخصیت و شرایط شما بسیار با معنی است: مرزها، خلاقیت، مادری، شفا، رمز و راز ماه، قدرت، شجاعت، بزرگ فکر کردن و..

پروانه : قدرت تغییر

پروانه‌ ها با توانایی شگفت‌ انگیزشان در تغییر دادن DNA، استاد تغییر محسوب می شوند و اغلب در بسیاری از فرهنگ‌ها به عنوان پیام ‌رسان نیز دیده می‌شوند.

اگر می خواهید پروانه شوید ، کلمات کلیدی زیر می توانند برای شما معنی داشته باشند و به شما و مسیری که مشغول طی آن هستید کمک کنند و وضعیتی را که در حال حاضر در آن هستید نشان دهند : دگرگونی ، نور، تغییر بزرگ ، گذار، کار معنوی ، بیان ، خلاقیت ، آرامش و آسوده خاطری.

گربه : قدرت جادوی خالص

در جادوگری اعتقاد جدی بر این است که گربه ها می توانند به ابعاد دیگر نگاه کنند و متوجه ارواح، اشکال روح و سایر موجودات فرا زمینی شوند. اگر می خواهید گربه شوید، می توانید به دنبال استقلال و آزادی باشید تا بتوانید این راز را درک کنید.

این کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا قدرت های خودتان را بهتر درک کنید: شهود ، جادو ، اراده درونی ، رمز و راز ماه ، استقلال ، اعتماد به نفس.

کلاغ : قدرت خرد

کلاغ ها موجودات بسیار باهوشی هستند و اغلب با دنیای مردگان مرتبط هستند، بنابراین جای تعجب نیست که آنها معمولاً در حال پرواز بر فراز قبرستان ها در جستجوی غذا به تصویر کشیده می شوند.

اگر تصمیم گرفته اید که به یک کلاغ تبدیل شوید، ممکن است به دنبال آزادی باشید و می خواهید از شر ترس های خود خلاص شوید. اگر به کلاغ جذب می شوید، بدین معنی است که جنبه تاریک درون خود را به خوبی پنهان می کنید.

شما با موقعیت های اطرافتان بسیار خوب وفق پیدا کرده و سازگار می شوید. در ورای تظاهرها می توانید شخصیت واقعی افراد را ببینید و تا زمانی که کسی شما را اول تحریک نکند، به دیگران آسیب نمی زنید.

برخی از این کلمات کلیدی ممکن است به شما در درک بهتر خود کمک کنند: تجلی، هشدار، نبوت، تعادل، جبران خسارت، بی عدالتی.

اسب : قدرت اشتیاق

اگر این حیوان را به سرعت پیدا کردید باید بدانید که انسان متفکر و با دید و درک بالایی هستید. یکی از رایج ترین کهن الگوهای حیوانات اسب است مردم اسب را دوست دارند و برای این گونه احترام زیادی قائل هستند.

ما می توانیم آنها را در داستان های سنتورها، به صورت نیمی انسان – نیمی اسب ببینیم و آنها را بسیار باهوش و با مهارت های مبارزه ای استثنایی می دانند.

اگر می خواهید به اسب تبدیل شوید ، این کلمات را تجزیه و تحلیل کنید و به آن ها فکر کنید : ماجراجویی ، سفر، قدرت ، صبر، شفقت ، هدف.

موش : قدرت برکت

موش ها خیلی می ترسند، اما احترام هم دارند. در بودیسم ، موش اولین حیوانی بود که به ندای بودا پاسخ داد.

اگر می خواهید خود را به یک موش تبدیل کنید، احتمالاً می خواهید مورد توجه قرار نگیرید و در سکوت باشید.

این کلمات ممکن است برای شما نیزمرتبط و قابل استفاده باشند: محاکمه ، قضاوت ، ناصداقتی ، رقابت ، برکت ، مداخله الهی ، فراوانی ، شکرگزاری.

دلفین: قدرت خلاقیت

این تصویر به نوع متفاوتی از تفکر نیاز دارد. تصویر دلفین نشان می دهد تفکر خلاقانه ای دارید و چیزهایی را می بینید که دیگران نمی بینند.

دلفین ها موجوداتی بازیگوش و دارای توانایی ارتباطی بالا به حساب می آیند و از جمله پستاندارانی هستند که نشانه هایی از هوش بالایی دارند. اما آنها همچنین جنگجویان بزرگی هستند و در دفاع از قلمرو خود و حمله به متجاوزان تردید نخواهند کرد.

اگر می خواهید خود را به دلفین تبدیل کنید ، احتمالاً حداقل با برخی از این کلمات تعریف می شوید: ارتباط، بازیگوشی ، مثبت اندیشی ، استراتژی ، موسیقی ، مدیتیشن

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • نازنین زهرا غلامی
    0

    اسب

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه