فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc روزانه 12 بهمن ماه | فال pmc روزانه 12 بهمن شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 12 بهمن ماه | فال pmc روزانه 12 بهمن شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 9456
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می‌کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه فردا شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به نفع تان است که در مسیری که پیش می روید جانب احتیاط را فراموش نکنید، به این ترتیب اندکی پیشرفت هم در مسیرتان حاصل خواهد شد. فقط قبل از این که وارد عمل شوید، اطمینان حاصل کنید که مسیر درست را انتخاب کرده اید، اگر اکنون احتیاط نکنید بعداً مجبورید بهای سنگینی بابت این ناشکیبایی بپردازید.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.~

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید فردا به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

فردا صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

سیاره بخت شما در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت کند، در حالیکه شما تلاش می‌کنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ کنید. اما فردا درحالیکه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افکار مبهم از پا در می‌آیید. هنوز هم ممکن است حقایق مهمی‌ را از دست دهید، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.~

فال ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان