روانشناسی | سبک زندگی

روانشناسی | مردان عاشق پیشه چه کارهایی برای همسرشان انجام میدهدند؟

رفتارهای مرد ها هنگامی که عاشق می شوند

روانشناسی | مردان عاشق پیشه چه کارهایی برای همسرشان انجام میدهدند؟
کدخبر : 9389
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

1.او با دقت و صمیمی به شما گوش میدهد:

به طور کلی زنان شنوندگان بهتری از مردان هستند به راستی که مردان مهارت های شنیداری وحشتناکی دارند عجیب است که مردان همیشه مشتاقانه روی موضوعات جذاب و موردعلاقه شان تمرکز میکنند بنابراین زمانی که یک مرد نه تنها به شما گوش میدهد,بلکه به طور فعال و مشتاقانه به شماپاسخ میدهد, شما میتوانید مطمئن باشید که او به شما دلباخته است و عاشق شماست

که این توانایی ,گوش دادن فعال نام دارد.

2.او نمیترسد که برای شما فداکاری کند:

انجام فداکاری شخصی برای کسی که دوستش داریم راحت تر است در حقیقت, مردان عاشق، زمانی که فکر می کنند زنشان ناراحت است احساس ناراحتی شدیدی میکنند. به خصوص اگر چیزی باشد که بتوانند درباره آن کاری انجام دهند به این ترتیب فداکاری کردن برای خوشحالی شما یک راه برای اثبات عشق مرد به شما است ؛ اوهمیشه شمارا یک اولویت قرار میدهد.حتی اگر به معنی تغییربرنامه هایش و یا خارج شدن از محدوده راحتی اش باشد.

خصوصیات مرد عاشق

3.او ضعف خود را به شما نشان میدهد (این مهم ترین قسمت است) :

ما در نشان دادن هررفتاری که دیگران متوجه ضعفمان شوند محتاط هستیم ؛ محتاط هستیم اگرچه در عشق عمیق کاملا این نگرش ناپدید می شود و به کناری می افتد ولی ما اهمیتی به ان نمی دهیم اگر ما عاشق باشیم, احساس راحتی بیشتری میکنیم و با آسیب پذیری بیشتری رو به رو میشویم.

4.او دوست دارد بداند شما درروزهای سخت چگونه اید؟؟؟

به یاد داشته باشید که در روز های اول چقدر تلاش کردید که بهترین وجه خودتان را نشان دهید.البته که همه ما میخواهیم زمانی که با یک شخص ملاقات میکنیم فوق العاده به نظر برسیم. پس یک رابطه واقعی زمانی وجود خواهد داشت که ، زمان بیشتری در کنار یکدیگر سپری میکنیم,سطوح راحتی ایجاد میشود و نیازمان به میزان قابل توجهی کاهش میابد. ماآزادیم که با پیژامه بگردیم, پیراهنمان را لکه دار کنیم و ژل زدن به موها را فراموش کنیم. وقتی مردان کسی را درست دارند زیبایی زنان در موقعیت ها برایشان بی اهمیت میشود.

5.او به شما افتخار میکند و از نشان دادن ان ترسی ندارد:

در عشق,مردان واقعی ازاینکه به شما افتخار میکنند خجالت نمیکشند ؛ اینکه شما یک مادر فوق العاده و سخت کوش هستید یا به هدف خود رسیده اید. شما میتوانید مطمئن باشید که تلاش شما بی توجه نبوده است در حقیقت کارهای سختی که انجام میدهید تحسین برانگیز است و برای مردان اهمیت زیادی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان