فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه 10 بهمن ماه | فال ابجد روزانه 10 بهمن شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال ابجد روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه 10 بهمن ماه | فال ابجد روزانه 10 بهمن شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 9368
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج آ ‌آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د آ د

قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب د د

بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب آ ج

حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال ابجد ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

حروف ابجد فال شما : آ د ج

طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان