روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | با پاسخ به این سوالات تمام زوایای شخصیتی خود را بشناسید

با انجام این تست می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خود بیابید و بخش پنهان شخصیت خود را فاش کنید.

روانشناسی | با پاسخ به این سوالات تمام زوایای شخصیتی خود را بشناسید
کدخبر : 9323
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

می خواهم چند چیز ساده مطرح کنم و شما هم سعی کنید آنچه می گویم را در ذهن خود تصور کنید بدون اینکه تحت تاثیر چیزی باشید به اولین تصویری که به ذهنتان می آید اعتماد کنید.

۱- ابتدا خود را در یک کویر تصور کنید. کویر فوق العاده بزرگ است. در این بیابان یک مکعب قرار دارد.

مکعب را دیدید؟ اندازه اش چقدر است؟ دقیقا کجاست؟ در شن ها مدفون شده یا روی سطح کویر قرار دارد؟ شناور است؟ چقدر بزرگ است؟ آیا مکعب حرکت هم می کند؟ از چه چیزی ساخته شده؟

کمی درباره اش فکر کنید و سپس به بخش بعدی بروید.

۲- همینطور که مکعب را می بینید، متوجه می شوید یک نردبان نیز در کویر وجود دارد.

این نردبان از چه جنسی ساخته شده؟ بلندیش چقدر است؟ یک نردبان قدیمی است؟ موقعیتش نسبت به مکعب چیست؟

۳- حالا تصور کنید یک اسب در کویر ظاهر می شود.

آیا اسب اصلا حرکت می کند؟ اگر بله به کدام جهت؟ چه شکلی است؟

اگر می خواهید آنچه می بینید را طراحی کنید، از اینکه نمی توانید یک اسب را به خوبی بکشید نگران نباشید. فقط کافیست جزئیات آنچه می بینید را به خاطر بسپارید و یا یادداشت کنید.

۴- سپس گل ها را در کویر تصور کنید.

چه تعداد گل می توانید ببینید؟ موقعیت گل ها نسبت به دیگر چیزهایی که تصور کرده اید کجاست؟ از کجا روییده اند؟

۵- رعد و برق در آسمان می زند. می توانید صدای آن را بشنوید؟ طوفان به شما نزدیک است یا دور؟ عناصر مختلفی که در اطراف شما هستند مثل مکعب و گل ها یا اسب و نردبان تحت تاثیر این طوفان قرار دارند؟

همه اینها چه معنایی می توانند داشته باشند؟

سوال جادویی که مطئنم همین حالا در ذهن شما هم شکل گرفته و دوست دارید هرچه زودتر به جوابش دست پیدا کنید.

تمام پاسخ ها را در ذهن نگه دارید و بعد به تفسیر مراجعه کنید!

۱- مکعب:

اگر مکعبی که می بینید کوچک است یعنی شما فرد عاقلی هستید. شما برای آینده برنامه دارید و دوست ندارید بی دلیل و بدون نقشه خطر کنید. بر عکس اگر مکعبی که می بینید بزرگ است نشانه اعتماد شماست. اگر مکعب روی زمین قرار گرفته یعنی شما آماده حل مشکلات و رسیدن به اهدافتان هستید. اگر مکعب زیر خاک است یعنی شما فرد بسیار سازمان یافته و با برنامه ریزی هستید و از بی نظمی متنفرید. مکعب در حال حرکت نشانه ثبات احساسی شماست. اما یک مکعب معلق نشانه شخصیت فانتزی و تخیل بالای شماست. اینکه شما از مکعب دور هستید یا نزدیک نشانه توانایی شما در درک یا نادیده گرفتن احساسات تان است.

۲- نردبان:

این وسیله حرف های زیادی در مورد توانایی شما در حل مشکلات دارد. اگر نردبان به مکعب چسبیده است یعنی شما به راحتی می توانید مشکلاتتان را حل کنید. اگر نردبان مشرف به مکعب است یعنی شما در حل مشکلات و مهار استرس و اضطراب دچار مشکل هستید. تعداد پایه های نردبان هم نشانه تعداد دوستان شماست. اگر به ندرت پایه ای می بینید یعنی روابط قوی و پایداری با دوستانتان ندارید. اگر اگر تعداد پایه ها زیاد است یعنی شخصیتی اجتماعی دارید.

۳-اسب:

این تصویری است که شما از خانواده خود دارید. اگر اسب شما عصبی است یعنی خانواده شما نگرانتان هستند. اگر آرام است یعنی خانواده به شما نگرشی مثبت دارد و حامی شماست. اگر اسب از شما دور است قطعا شما از بستگان خود دور هستید اما اگر در کنار شماست یعنی شما دسترسی کامل به خانواده دارید و کنار آنهایید.

۴-گل:

آیا شما فرشی از گل دیدید یا تنها شاخه هایی از گل روی زمین رشد کرده است؟ اگر فرشی از گل دیدید یعنی دوست دارید خانواده ای بزرگ و زیبا داشته باشید. اگر شاخه های تک دیدید یعنی تعداد فرزندانتان را از قبل تعیین کرده اید. اگر گل ها دور از شما هستند یعنی فعلا قصد ازدواج ندارید. ظاهر گل ها نشان دهنده توجه شما به این آرمان است.

۵- طوفان:

در قلب طوفان بودن نشانه میزان استرس و اضطراب شماست. اگر طوفان از شما دور است و صدای آن را نمی شنوید یعنی احساسات شما در تعادل است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان