نکات خانه داری | ترفند خانه داری

نکات خانه داری | نکات عالی برای خانه تکانی امسالتان

نکات خانه داری را در ادامه بخوانید.

نکات خانه داری | نکات عالی برای خانه تکانی امسالتان
کدخبر : 9291
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

نکات خانه داری و تمیز کردن کف خانه

کف ها کاملا بخشی از دکور خانه هستند اگر بتوانید آنها را زیبا نگه دارید، بدون نیاز به تغییر و یا سرمایه گذاری زیادی، یک خانه بصری جذاب خواهید داشت. برای نگه داشتن کف های براق، باید بدانید که کف شما:چوب، گرانیت، کاشی های سرامیکی، و غیره است. چگونه از کف پوش ها حفاظت کردن بستگی به جنس کف دارد. در مطلب تمیز کردن کف خانه در مجله چیدانه به صورت کامل درباره این موضوع صحبت کرده ایم.

نکات جرم گیری کاشی و سرامیک خانه

جرم گیری کاشی و سرامیک یکی از اساسی ترین نکات خانه داری است که با کمک آن می توانید چهره ی حمام و سرویس بهداشتی خود را نو کنید برای این منظور کافی است با کمک کمی دوغاب و دستمال فواصل بین کاشی ها را پر کنید تا کاشی و سرامیک را برق بیاندازید و ظاهر تمیز و زیبایی به فضا ببخشید.

در مطلب برق انداختن سرامیک می توانید روش های تمیز کردن سنگ های مختلف را بخوانید. 

همچنین در مطالب قبلی راجع به تمیز کردن سنگ مرمر به صورت کامل و جداگانه صحبت کرده ایم که می توانید مطالعه فرمایید.

کاغذ دیواری خانه رو چطور تمیز کنیم؟

تمیز کردن کاعذ دیواری دارای روش های گوناگون است که به صورت کامل قبلا درباره آن صحبت کرده ایم .برای جلوگیری از ماندگاری لکه های کاغذدیواری باید لکه ها را زود به زود از روی کاغذدیواری تمیز کنید. حدالامکان گرد و غبار و خاک را از روی کاغذ دیواری زود به زود پاک کنید، چرا که کاغذ دیواری را کدر کرده و رفته رفته از درخشندگی و جلای آن می کاهد.بهتر است سطح کاغذ دیواری ها را از پایین به بالا تمیز کنید. برای شست و شوی آسانتر می توان کاغذ دیواری های نازک را با آب گرم و بدون مواد تمیز کننده و برای کاغذ دیواری های ضخیم تر، از محلول آب گرم و صابون ملایم استفاده کنید.

نکات خانه داری درباره برق انداختن وسایل چوبی

 استفاده از وسایل چوبی کلاسیک و سنتی در طراحی داخلی منزل طرفداران خود را دارد و سرویس های چوبی کلاسیک جلوه خاصی به منزل می دهد.وسایل گران قیمت و مرغوب چوبی را دو بار در سال جلا دهید.برای لکه گیری می توان از واکس های مایع کفش یا از مداد آرایش هم رنگ وسیله مورد نظر استفاده کرد.وسایل چوبی را از تابش مستقیم نور خورشید حفظ کنید، زیرا نور خورشید باعث خشک شدن چوب می شود.  در مطلب برق انداختن وسایل چوبی به صورت کامل به موارد زیر پرداخته ایم :

مرحله اول برق انداختن لوازم چوبی

مشخص کردن نوع چوب در تمیز کردن وسایل چوبی

روغن خانگی برای برق انداختن وسایل چوبی

برق انداختن وسایل چوبی رنگ شده

پاک کردن لکه روی چوب

تمیز کردن کاغذهای چسبیده به وسایل چوبی

برق انداختن وسایل چوبی پولیش شده

نکات برق انداختن وسایل چوبی

نکات خانه داری و تمیز کردن شکاف ها

تمیز کردن شکاف ها و نقاط دور از دسترس با کمک جاروبرقی همواره مشکل بوده است. نکات خانه داری این موضوع را برای شما حل کرده است کافی است لوله ی مقوایی مانند تصویر سر لوله یجارو برقی خود قرار دهید و با کمک آن به آسانی سطوح مورد نظرتان را تمیز کنید.

نکات خانه داری و تمیز کردن با لیمو!

اگر تخته گوشت شما بوی نامطبوع گوشت و سایر مواد غذایی  را به خود گرفته است کافی است با کمک یک قطعه لیمو و نمک آن را تمیز کنید و اثرات بوی بد و آلودگی را از آن محو کنید. لیمو یکی از معجزات نکات خانه داری است که در مطلب 10 جادوی لیمو ترش در خانه داری! بیشتر به فواید آن در امر خانه داری اشاره شده است.

نکات خانه داری و روش‌های از بین بردن گرد و غبار

خلاقیت اصل اول نکات خانه داری محسوب می شود، با استفاده از جوراب های پشمی قدیمی و تی می توانید یک ماهوت پاک کن بسازید و گرد و غبار و آلودگی را از فضای دکوراسیون خود دور کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان