روانشناسی | سبک زندگی

روانشناسی | انتظارات نابجا و غیر منطقی همسرتان از شما

ازدواج یک امری دو طرفه است که هر یک هدف و انتظاراتی دارند و توقع دارند که طرف مقابل به آن ها توجه کند.

روانشناسی | انتظارات نابجا و غیر منطقی همسرتان از شما
کدخبر : 9028
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مسئولیت در قبال تمام گفتار و اعمال همسر

شما می توانید هر زمان که شریک زندگی تان در تنگنا قرار دارد، در کنار او باشید اما نباید تمام مشکلات آنها را به عهده بگیرید. شما می توانید از آنها دفاع کنید و همچنین به آنها اجازه دهید تا درنبردهای خودشان بجنگند.

دادن دسترسی نامحدود به منابع مالی

همسرتان برای تامین هزینه های زندگی مجلل نباید به شما متکی باشند. آنها باید برای خود پس انداز داشته باشند و بتوانند از خود مراقبت کنند و فقط از شما انتظار نداشته باشند که تمام حقوق و درآمد خود را با آنها تقسیم کنید.

رها کردن نزدیکترین دوستان و خانواده

شما نباید افراد مهم زندگی خود را به خاطر ازدواج و همسرتان رها کنید. شریک زندگی تان باید مایل باشد که این افراد را در زندگی خود بپذیرد.

به خطر انداختن اصول و اعتقادات

اگر اصول خود را زیرپا بگذارید، آنگاه به یک انسان بی ستون تبدیل می شوید که مستعد هر تغییر و شکستی است. شریک زندگی تان باید بپذیرد که هرگز در مورد اصول و اعتقادات اصلی خود مصالحه نمی کنید.

بودن تنها منبع شادی آنها

بودن تنها منبع شادی برای همسر فشار بیش از حدی ایجاد می کند که یک فرد به تنهایی قادر به تحمل آن نیست بنابراین باید آنها را تشویق کنید که به دنبال منابع دیگر شادی در زندگی باشند.

خواندن ذهن آنها

آنها نمی توانند از شما انتظار داشته باشند که ذهن شان را بخوانید و باید بدانند که اگر چیزی از شما می خواهند، باید آن را آشکارا و صادقانه بیان کنند و نمی توانند این توقع را داشته باشند که اگر نیازهای خود را با شما در میان نمی گذارند، خودتان پی به آن ببرید.

بیان موضع در مورد فرزند آوری

اگر واقعاً با بچه دار شدن راحت نیستید، نباید شما را مجبور به این کار کنند پس قبل از ازدواج باید با شریک زندگی خود در مورد فرزند آوری صحبت کنید .

تحمل رفتار وحشتناک

هرگز نباید رفتار وحشتناکی را از سوی هیچ فردی تحمل کنید چه رسد به اینکه آن فرد همسرتان باشد .

صحبت در مورد رازها

بگذارید همه چیز در زمان خودش ظاهر شود. اگر با صحبت کردن در مورد چیزی خاص راحت نیستید، شریک زندگی تان نباید کنجکاو به دانستن آن باشد.

اطاعت کورکورانه

اگرچه عاشق یکدیگر هستید اما به این معنی نیست که باید به طور خودکار در مورد همه چیز توافق کنید و کورکورانه از هرچیزی همسرتان می خواهد، اطاعت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان