تعبیر خواب | تعبیر خواب از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب ثبت نام در خواب چیست؟ | تعبیر خواب ثبت نام از نظر معبران شرقی و غربی

تعبیر خواب های خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

تعبیر خواب ثبت نام در خواب چیست؟ | تعبیر خواب ثبت نام از نظر معبران شرقی و غربی
کدخبر : 8920
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

همه ما خواب ها و رویایی می بینیم که قطعا تعبیر خواب دارند و در آینده دور یا نزدیک اتفاق می افتند. تعبیر خواب را از گذشته ها گفته اند به فال نیک بگیرید تا اتفاقات خوبی برایتان بی افتد. بعضی از تعبیر خواب ها ممکن است برای گذشته باشند.در این بخش از سایت گشتنی نیوز تعبیر خواب را از نظر معبران شرقی و غربی در اختیار شما گذاشته ایم. خواب ها تعابیر مختلفی دارند و معبران خواب نظرات متفاوتی باهم دارند. تعبیر خواب از نظر امامان و پیامبران را در سایت ما بخوانید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

طبق گفته ایشان اگر شخصی در خواب ببیند برای سفر زیارتی ثبت نام می کند و در حال آماده شدن است؛ تعبیر به این معنی است که خداوند به بیننده خواب فرزندانی شایسته و نیکو عطا خواهد کرد.

البته اگر بیننده خواب یا یکی از نزدیکان و دوستانش در بستر بیماری باشد و این خواب را ببیند، تفسیر این خواب این است که به زودی به لطف خدا بهبود پیدا خواهد کرد.

اگر در خواب دیدید که چیزی می نویسید، این خواب چهار معنا دارد:

اول: نویسندگی و نوشتن متن در خواب به معنای خیر و نیکویی است که در آینده نصیب شما خواهد شد.

دوم: به معنای برکت و سود مالی است که بدست خواهید آورد.

سوم: به معنای رسیدن به هدف است؛ اما به وسیله فریب دیگران آنچه می خواستید به دست خواهید آورد.

چهارم: از دیگر تعابیر این خواب میتواند نشانه دهنده بر کناری و خلع شما از مقامتان است.

به طور کلی تعبیر نام‌ها و اسم ‌های نیکویی مثل: ابوالفضل، ابوالخیر، ابوسعد و… نشانه های خیر و نیکویی می‌باشد، ولی نام‌های بدی مثل ابوجهل و ابولهب و…. تعبیرش شر و فساد است.

از نظر محمد ابن سیرین

به طور کلی اگر در خواب برای امر نیکو می خواهید ثبت نام بکنید، تعبیر این خواب به معنای حاجت روایی و برآورده شدن آرزوی شماست.

ثبت نام برای سفر های زیارتی مانند حج و کربلا در خواب تعبیر نیکویی دارد و اگر شما یا نزدیکانتان بیمار شده باشید، این خواب به معنای بهبودی است.

اگر در خواب دیدید که قصد ثبت نام برای سفر به کربلا دارید و خود را در میان جمعی از زیارت کنندگان دیدید تعبیرش آن است که با حمایت اطرافیان خود از کشمکش ها و سختی های زندگی خلاصی می یابید.

اگر در خواب ببینید که متنی می نویسید؛ معنی خواب این است که به شما خیر و منفعت خواهد رسید.

اگر در خواب ببینید نام خودتان را عوض کرده‌ و نام جدیدی که ثبت کرده اید، بهتر از قبلی می‌باشد، مثلاً نظیر اسم‌های: محمد و احمد و سعید و صالح و زهرا و فاطمه و… بروی خودت گذاشته‌ای، تعبیرش خیر است، ولی اگر نام جدید تو بدتر از قبلی باشد، نظیر اسم ابو جهل و شمر و… تعبیر خوبی ندارد و باید مراقب اعمال خود باشید.

البته اگر در خواب دیدید که با رنگ قرمز می نوسید معنی خواب این است که به خوش گذرانی، عیش و نوش، و بیهوده گذراندن زندگی در دنیا مشغول خواهید شد؛ توصیه ما این است که سعی کنید در زندگی برای خود هدف تعیین کنید و برای آن تلاش کنید تا به کمال برسید. به یاد داشته باشید میل به تن پروری در همه انسان ها وجود دارد، اما انسان بودن این است که از قدرت اراده و اختیار استفاده کنید و سعی کنید انسان مفیدی باشید، این کار با برنامه ریزی منطقی و تلاش امکانپذیر است.

اگر در خواب دیدید که با رنگ سبز می نوسید معنی خواب این خواهد شد که در دنیا خوشنام می شوید؛ و از شما به نیکویی یاد خواهند کرد؛ خوش به سعادت شما.

اگر در خواب دیدید که با طلا یا نقره می نوسید معنی خواب این است که از پادشاه یا شخص بزرگی به تو خیر و منفعت خواهد رسید.

اگر در خواب دیدید که با رنگ زرد می نویسید معنی خواب این است که بیمار خواهید شد. سعی کنید به سلامتی خود بیش تر اهمیت بدهید.

اگر کسی خواب بیند که نام خود را روی دیوار خیابان می نویسد، چند حالت دارد:

اول: نشان دهنده وجود اشتباهاتی است که مرتکب شده و مجازات خواهد شد.

دوم: در آینده برخی اتفاقات جدید تری رخ خواهد داد.

همچنین بخوانید: 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان