فال شمع امروز | فال شمع روزانه

فال شمع امروز 26 دیماه | فال شمع امروز 26 دیماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع امروزتان را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 8865
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع فردا متولدین فروردین

هرگز به این شاخ و آن شاخ نپرید و به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که توفیق با شما یار است و با نصایح و یاری بزرگان موفق خواهید شد.

فال شمع فردا متولدین اردیبهشت

مراقب منفعت‌ها و فرصت ها که به دست می‌آورید باشید تا آن ها را هدر ندهید. موفقیت ها و راه‌های کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال شمع فردا متولدین خرداد

شما اواخر روز سرحال تر می شوید و ترغیب می شوید در نگرش های جدی خود تغییراتی داده و کارهای لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید.

فال شمع فردا متولدین تیر

هرگز به فردی که نمی شناسید اعتماد نکنید و عنان اختیار خود را به دست غیر ندهید و آنچه به شما می گویند نسنجیده و بدون تحقیق نپذیرید و با مردم دانا معاشرت کنید تا موفق شوید.

فال شمع فردا متولدین مرداد

ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

فال شمع فردا متولدین شهریور

هرگز از کاری که می کنید نا امید نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

فال شمع فردا متولدین مهر

شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد،اما شما شدیدا درگیر برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

فال شمع فردا متولدین آبان

شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد،اما شما شدیدا درگیر برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

فال شمع فردا متولدین آذر

در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید رفتارها و گفتار های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آن ها نتیجه گیری کنید.

فال شمع فردا متولدین دی

همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با مشکلات مبارزه کنید تا موفق شوید.

فال شمع فردا متولدین بهمن

خوشبین و امیدوار باشید. شما یا امروز یا به همین زودی ها احساس می کنید که پر انرژی و مثبت اندیش میباشید. زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

فال شمع فردا متولدین اسفند

امروز در کار خود عقل و خرد خود را بکار گیرید. محتاط باشید و سنجیده عمل کنید. از عقل خود کمک بگیرید و به گفتگو با دیگران بپردازید تا موفق شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان